Site icon אופס מגזין

מזון רפואי לכלבים – מה זה ומתי נעדיף אותו על מזון רגיל

קרדיט תמונה: freepik

הרצון לשמור על בריאותו של כלבנו הוא רצון מובן, כזה שאף אחד לא יכול להטיל לגביו דופי. לעיתים על מנת לשמור על בריאותו של הכלב, יהיה עלינו לרכוש עבורו מזון מיוחד. אוכל לכלבים משפיע בתדירות גבוהה על המצב הבריאותי של הכלב. אם לא תבחרו לכלב את האוכל המתאים, הוא עלול לסבול מכל מיני בעיות בריאותיות שונות. זוהי הסיבה שבגללה האחריות שמוטלת על הכתפיים שלכם היא אחריות גדולה ומשמעותית. במאמר הבא נרצה לדבר על מזון רפואי לכלבים. אם אתם צריכים לתת לכלב שלכם מזון רפואי, שווה כלם לקרוא את המאמר כולו. 

 

מהו מזון רפואי לכלבים?

אינכם צריכים להיות וטרינרים על מנת להבין את המשמעות של אוכל לכלבים רפואי. המזון הרפואי הוא מזון שמכיל ערכים שונים שאמורים לסייע לבריאות הכלב. כלבים יכולים לסבול מבעיות בריאותיות שונות, והאוכל אמור להיות מותאם לבעיות הללו. על מנת לבחור את סוג האוכל האידיאלי, ישנו צורך להבין מהי הבעיה הבריאותית. קיימים כל מיני סוגים של מזון רפואי, כאשר כל סוג של מזון אמור להתאים לבעיה בריאותית שונה. הווטרינר הוא איש המקצוע שאמור לסייע לכם לבחור את המזון שיתאים לכלב שלכם. מזון שאמור לסייע לכלב שלכם להחלים, ואולי בעתיד הוא עוד יחזור לאכול אוכל רגיל.

 

מאיפה רוכשים מזון רפואי?

בעבר אוכל לכלבים רפואי הייתם יכולים למצוא רק אצל הווטרינר. המשמעות היא שאחרי שהייתם מקבלים המלצה, הווטרינר היה מספק לכם את האוכל המתאים. הבעיה הייתה שעקב היעדר התחרות המחירים של האוכל הרפואי היו מאוד גבוהים. לא כל בעלי הכלבים היו יכולים להרשות לעצמם לרכוש אוכל מהסוג הזה. כיום תוכלו למצוא מזון רפואי כמעט בכל חנות חיות שאליה תגיעו. כך שיש לכם אפשרות לבצע את הרכישה דרך חנות חיות או דרך הווטרינר. אתם יכולים לבחור אצל מי לרכוש על פי השיקולים האישיים שלכם. אינכם צריכים להיות מבינים גדולים על מנת לרכוש לכלב שלכם מזון רפואי.

 

מתי נעדיף לתת אוכל לכלבים רפואי?

לא נותנים לכלב סתם כך מזון רפואי, בדיוק כמו שאתם לא צורכים תרופות ללא סיבה. מזון רפואי יהיה עדיף על פני מזון רגיל כאשר הכלב יסבול מבעיה בריאותית. זוהי יכולה להיות בעיה בריאותית פשוטה וקלה או בעיה בריאותית רצינית וגדולה. הווטרינר הוא איש המקצוע שאמור להגיד לכם לקנות לכלב מזון רפואי. אף איש מקצוע אחר לא מגיע עם הידע או עם הניסיון להגיד דבר שכזה. לכן אם הווטרינר לא אמר לכם שום דבר על אוכל רפואי לכלב, אין סיבה שתרכשו אותו. כמובן שאם אתם רואים כל מיני בעיות שונות, מוטב כי תאירו את עיניו של הווטרינר. כך תוכלו לדעת כי אתם נותנים לכלבכם את הכי טוב שיש.

 

כמה עולה מזון רפואי לכלב?

האמת היא שאי אפשר לתת אומדן מדויק לעלות של אוכל לכלבים רפואי. הסיבה לכך היא שכמו באוכל הרגיל, גם כאן תוכלו למצוא תחרות גדולה. לא מעט חברות המייצרות אוכל רגיל לכלבים מייצרות בין היתר גם מזון רפואי. מה זה אומר מבחינתכם? המשמעות היא שהמחירים הם מאוד דינאמיים ותלויים בעיקר בחנויות. יתרה מכך גם הגודל של השק שאותו תרכשו ישפיע על העלות, ככל שהשק יהיה יותר גדול כך העלות תעלה בהתאם. על שק של 12 ק"ג לצורך הדוגמה תצטרכו לשלם בין 300-600 ₪. אנו מציעים לכם לבצע השוואת מחירים לפני שתעשו כל רכישה שהיא. 

Exit mobile version