מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

איך לקשט את חדרי הילדים שלך בתקציב נמוך

תוכן עניינים

לקשט את חדרי הילדים שלכם יכול להיות כיף מאוד, אבל זה גם יכול להיות יקר. אם אתם מחפשים דרכים לקשט בתקציב, הגעתם למקום הנכון! בפוסט זה בבלוג, נדון בכמה דרכים שונות בהן תוכלו לקשט את חדרי הילדים שלכם מבלי להוציא הרבה כסף. כמו כן, נספק דוגמאות כיצד ליישם את הרעיונות הללו. אז המשך לקרוא ולהתחיל ליצור את החדר המושלם עבור ילדך!

 

1. בחר ערכת נושא

-כאשר אתה מחליט על ערכת נשא עבור חדרי ילדים, התחשב בתחומי העניין של ילדך. אם הם אוהבים חיות, אתה יכול לעשות חדר ספארי או גן חיות. אם הם עוסקים בספורט, שקול נושא ספורט. אתה יכול גם לבסס את הנושא על תוכנית הטלוויזיה או הסרט האהובים עליהם

– לאחר שהחלטתם על נושא, התחילו לחפש פריטים שמתאימים לנושא הזה. לעתים קרובות אתה יכול למצוא פריטים אלה במכירות מוסך, חנויות יד שנייה, או אפילו באינטרנט.

– כאשר אתה קונה פריטים, זכור את פריסת החדר. אתה לא רוצה להעמיס את החלל או לגרום לו להרגיש עמוס מדי.

דוגמא:

אם אתה רוצה לעשות נושא ספורט, חפש פריטים הקשורים לספורט. אתה יכול למצוא חישוק כדורסל במכירה במוסך או באינטרנט. אתה יכול גם לחפש פוסטרים של ספורטאים או קבוצות מפורסמות. אם אתה רוצה לעשות נושא ספארי, חפש מצעים בהדפס בעלי חיים או פוחלצים. לעתים קרובות אתה יכול למצוא פריטים אלה בחנויות יד שניה או באינטרנט.

 

2. השתמש בצבע כדי להוסיף אישיות

– לאחר שבחרתם נושא, תוכלו להתחיל להוסיף צבע לחדר. הצבעים שבהם תשתמש יהיו תלויים בנושא שבחרת.

– אם אתה עושה נושא ספארי, למשל, אולי תרצה להשתמש בגווני אדמה כמו חומים וירוקים.

– אם אתה עושה נושא ספורט, אולי תרצה להשתמש בצבעי הקבוצה האהובה על ילדך.

– אתה יכול גם להוסיף צבע עם אביזרים כמו כריות, שמיכות ושטיחים.

דוגמא:

אם אתה עושה רקע ספארי למיטות ילדים, אולי תרצה להשתמש בגווני אדמה כמו חומים וירוקים. אתה יכול להוסיף נקודות צבע עם אביזרים כמו כריות, שמיכות ושטיחים. אם אתה עושה נושא ספורט, אולי תרצה להשתמש בצבעי הקבוצה האהובה על ילדך. אתה יכול גם להוסיף צבע עם אביזרים כמו פוסטרים, מצעים ומגבות.

 

3. תליית תמונות ופוסטרים

– תמונות ופוסטרים הם דרך מצוינת להוסיף אישיות לחדר. הם יכולים לשמש גם כדי לעזור להשיג את הנושא שאליו אתה הולך.

– אם אתה עושה נושא ספארי, למשל, אתה יכול לתלות תמונות של בעלי חיים או סצנות טבע.

– אם אתה עושה נושא ספורט, אתה יכול לתלות פוסטרים של ספורטאים או קבוצות מפורסמים.

– אתה יכול גם למסגר את יצירות האמנות של ילדך ולתלות אותה בחדרו. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לחלל.

דוגמא:

אם אתה עושה נושא ספארי, אתה יכול לתלות תמונות של בעלי חיים או סצנות טבע. אם אתה עושה נושא ספורט, אתה יכול לתלות פוסטרים של ספורטאים או קבוצות מפורסמים. אתה יכול גם למסגר את יצירות האמנות של ילדך ולתלות אותה בחדרו. זוהי דרך מצוינת להוסיף מגע אישי לחלל.

כפי שאתה יכול לראות, ישנן דרכים רבות ושונות בהן תוכל לקשט את חדרי הילדים שלך בתקציב נמוך. על ידי ביצוע הטיפים והרעיונות בפוסט זה בבלוג, תוכלו להיות בדרך ליצור את החלל המושלם עבור ילדכם. אז התחל היום ותהנה!

 

4. השתמשו בשטיחים ובריהוט כדי להגדיר חללים

– אם יש לכם חדר גדול, תוכלו להשתמש בשטיחים ורהיטים כדי להגדיר חללים שונים. זה שימושי במיוחד אם יש לך יותר מילד אחד שחולק חדר.