מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מציאת רופא שיניים לגשר לשמירה על בריאות השיניים ותקינות הגשר

תוכן עניינים

 

גשרים דנטליים מגשרים על הפערים שנוצרים על ידי חסרון שיניים. גשר מורכב משני כתרים או יותר לשיניים משני צידי הפה, והוא נתמך על ידי שיניים טבעיות או שתלים.

כדי להשיג תוצאות יעילות לשמירה על בריאות השיניים ותקינות הגשר, מציאת רופא שיניים לגשר היא חלק חיוני בתהליך.

מהם היתרונות של מציאת רופא השיניים המתאים?

מציאת רופא שיניים באתר היחידה לבריאות השיניים זה קל לגשר מאפשרת את השגת היתרונות הבאים:

  • להשיב את החיוך בגישת טיפול מתקדמת.
  • להשיב את היכולת ללעוס ולתקשר כראוי.
  • מראה אסתטי של מבנה הפנים.
  • שיפור כוח הנשיכה כראוי באמצעות החלפת שיניים חסרות.

עם מציאת רופא שיניים לגשר, הוא ירכיב תוכנית התאמת גשר באמצעות יצירת כתר לשן או שתל משני צידי השן החסרה. גשרים קלאסיים הם סוגי הגשרים הנפוצים ביותר והם מיוצרים מחרסינה משולבת עם מתכת או קרמיקה.

תהליך התקנת גשר דנטלי

רוצים לדעת כמה עולה כשר לשיניים ? לאחר מציאת רופא שיניים לגשר, מפגש הטיפול הראשון כולל את הכנת שיני התמיכה באמצעות כיוון מחדש של השיניים האלו על ידי הסרת חלק מהאמייל על מנת לאפשר הנחת כתר מעליהן.

בהמשך, רופא השיניים יוצר רשמים מהשיניים שמשמשים כמודל לייצור הגשר והכתרים על ידי מעבדת שיניים. רופא השיניים שלכם יכין גשר זמני כדי להגן על השיניים והחניכיים החשופות במהלך יצירת הגשר.

במהלך הביקור השני, הגשר הזמני יוסר וגוש החרסינה או המתכת החדשים ייבדקו ויותאמו, בהתאם לצורך, על מנת להשיג התאמה נכונה. יתכן שיהיה צורך במפגשי טיפול מרובים כדי לבדוק את התאמת מסגרת המתכת והנשיכה.

התאמה סופית של הגשר

התקנת גשר לשיניים משתנה בהתאם למצב הבריאותי של השיניים אצל כל מטופל וגישת הטיפול המועדפת על הרופא, לכן שלב מציאת רופא שיניים לגשר כל כך חשוב. אם גשר השיניים קבוע, רופא השיניים שלכם עשוי להתקין אותו באופן זמני למשך כמה שבועות כדי לוודא שהוא מתאים כראוי. לאחר כמה שבועות, הגשר הקבוע מחובר למקומו.

גשרים דנטליים יכולים להחזיק מעמד עד 15 שנים ואפילו יותר. עם היגיינת פה טובה ובדיקות קבועות, אין זה יוצא דופן שאורך חייו של גשר קבוע יימשך מעל עשר שנים.

איך בוחרים רופא שיניים לגשר?

בראש ובראשונה יש לבחור רופא שיניים עם ניסיון בתחום זה. ניתן לבחור רופא שיניים דרך המלצות של אנשים שאתם מכירים, אך מומלץ מאוד שלא להסתמך אך ורק על ההמלצות אלא לבדוק על בסיס קריטריונים נוספים כמו מקצועיות, רמת הניסיון של הרופא, היכן למד, כמה גשרים כבר ביצע, באילו חומרים וטכנולוגיות הוא עושה שימוש במרפאה, מי מרכיב את צוות המרפאה וכמובן להשוות מחירים. כדאי להגיע לביקור במרפאה לפני שמחליטים האם לבצע את הגשר או לא ואפילו לבקר בכמה מרפאות.