מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

צביעת דירות עם המרכז לצביעת דירות

תוכן עניינים

 

במקרים רבים אנו מרגישים כי אנחנו חייבים ריענון ושדרוג לבית. לרוב, השיטה הקלה ביותר שתתן לנו אווירה חדשה ומרעננת לבית היא צביעת הבית. איך כדאי לצבוע וכמה זה עולה? על כך נרחיב במאמר הבא.

 

צביעת דירות עם המרכז לצביעת דירות- האם כדאי לצבוע לבד?

אחת ההחלטות הראשונות שיש לבצע כאשר ניגשים לצבוע דירה היא האם כדאי לצבוע לבד.

  • לבד- לצביעת דירה לבד יש יתרון כספי מצד אחד, אך חסרונות בביצוע העבודה מצד שני. כאשר בוחרים לצבוע את הבית לבד, משלמים רק על החומרים וכך ניתן לחסוך את מחיר העבודה של איש המקצוע. אך, יש לקחת בחשבון כי הדבר יכול לקחת זמן רב, שכן, צביעת דירות במהירות מצריכה מיומנות. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי לעתים התוצאה יכולה להיות לא אחידה ויכולה לבאס אותנו.
  • איש מקצוע- כאשר מזמינים איש מקצוע מטעם המרכז לצביעת דירות לצורך הצעת מחיר לצביעת דירה יש לקחת בחשבון כי הדבר יכול להיות יחסית יקר. המחיר של צביעת דירה בעזרת איש מקצוע מתחלק למחיר העבודה ומחיר החומרים. מחיר העבודה תלוי בכמות החדרים, במורכבות העבודה, בגובה הקירות, האם יש לבצע תיקוני טיח לפני תחילה הצביעה ועוד. יש לקחת בחשבון גם תוספות כמו סורגים בחלונות, משקופים ועוד. כל אלה ייקרו את המחיר הסופי של צביעת הדירה. כאשר העבודה מתבצעת על ידי איש מקצוע היא תתבצע במהירות וביעילות והתוצאה תהיה לשביעות רצונכם.

 

צביעת דירות עם המרכז לצביעת דירות- מהם שלבי הצביעה?

  1. ניקוי החלל- לפני שמתחילים את תהליך הצביעה יש לסדר ולנקות את חלל הצביעה. יש להזיז את הרהיטים הצמודים לקירות ולפנות את כל המקומות בהם יש לצבוע. חשוב מאוד להגן על הרצפה. ניתן לכסות אותה באמצעות עיתונים, ניילון, קרטון ועוד. מומלץ להגן גם על הרהיטים ולהבטיח שיישמרו.
  2. הכנת הקירות- לאחר שסידרנו את חלל העבודה והכנו אותו לעבודה, יש לבצע עבודת הכנה על הקירות. לפני תחילת הצביעה בפועל יש להכין את הקירות לצביעה. תחילה יש לשייף אותם ולנקות אותם. לאחר מכן יש להוציא את כל מה שמפריע לצביעה אחידה כמו מסמרים, דיבלים ועוד. לאחר שהסרנו את כל אלה יתגלו חורים בקיר ובמקרים רבים יהיו סדקים שנוצרו עם הזמן ולכן יש לבצע תיקוני שפכטל ולסתום את אלה. לאחר שהשפכטל התייבש יש לשייף את האזור ולעבור עליו עם מטלית.
  3. נייר דבק- השלב האחרון לפני תחילת הצביעה בפועל הוא להגן על החלקים שאיננו רוצים לצבוע בעזרת נייר דבק. כך תוכלו להגן על משקופים, פאנלים, מתגי חשמל ועוד. כל אלה צריכים להיות נקיים ולכן הדרך הטובה ביותר לשמור עליהם נקיים היא כיסויים בנייר דבק.
  4. תחילת הצביעה- לאחר שסיימנו את כל עבודת ההכנה שיש לבצע ניתן להתחיל לצבוע. צבעו בקווים אחידים שייתנו מראה אחיד ומסודר לקיר שלכם.