מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

החזרי מס הם דרך מצוינת לחסוך כסף

תוכן עניינים

החזרי מס הם דרך מצוינת להחזיר כסף לכיס. הם יכולים לשמש לכל דבר, החל מתשלום חובות ועד קניית רכב חדש. ישנם שני סוגים של החזרי מס: ניתן להחזר ולא ניתן להחזר. זיכוי מס בר-החזר הם אלו שתוכלו לתבוע על המסים שלכם ולקבל את מלוא הסכום בחזרה, גם אם הוא עולה על מס ההכנסה שאתם חייבים. ניתן להשתמש בזיכויים שאינם ניתנים להחזר רק לקיזוז מס ההכנסה המגיע, ולא כל סוג אחר של הוצאה שניתנת לניכוי. החזרים מגיעים במגוון צורות: מזומן, צ'קים או הפקדה ישירה לחשבון הבנק שלך.

החזרי מס

החזרי מס הם ההחזרים שאנשים מקבלים כאשר שילמו יותר מיסים ממה שהם חייבים. החזר מס הוא החזר על תשלום מס ביתר. מס הכנסה מגדיר זאת כסכום הכסף שנמשך מהמשכורת שלך או מהכנסה אחרת ושולם למס הכנסה מעבר לחבות המס הכוללת שלך לשנה. החזרי מס מונפקים בדרך כלל עד 28 בפברואר (או 15 באפריל אם תגיש הארכה). גובה החזר המס תלוי בגורמים רבים, כולל כמה הרווחת, כמה תלויים יש לך והאם יש לך ניכויים מיוחדים. מס הכנסה ישלח הודעה המציינת את ההחזר הצפוי או היתרה המועדפת לפני ה-28 בפברואר.

החזר מס הוא הכסף שאתה מקבל בחזרה

החזר מס הוא הכסף שאתה מקבל בחזרה מהממשלה כי שילמת יותר מדי מסים במהלך השנה. אתה יכול לקבל החזר מס על ידי הגשת המסים שלך באמצעות שירות מקוון או על ידי שליחת הטפסים שלך בדואר ל-IRS. אם אתה זכאי להחזר, הוא יישלח אליך כהמחאה או הפקדה ישירה עד שבועיים לאחר הגשת ההחזר.

החזרי מס הם דרך מצוינת לקבל קצת מזומן נוסף לכיס. עם זאת, ישנם כמה כללים שאתה צריך לדעת עליהם לפני שאתה מגיש בקשה להחזר. חייב להיות ניכוי מסים מהמשכורת שלך במהלך השנה כדי להיות זכאי להחזר מס. אם לא ניכו לך מסים, תצטרך לבצע תשלומים רבעוניים משוערים או להגיש החזר מתוקן עם טופס 1040X. מס הכנסה ישלח החזרי מס החל מפברואר 2019, אבל אם אתה רוצה את זה מהר יותר, הקפד להגיש מוקדם ולבחור בהפקדה ישירה כדרך לקבלת ההחזר שלך.

החזרי מס הם סוג של מס הכנסה המשולם לנישום על ידי הממשלה. סכום ההחזר מבוסס על המס שנמכה במקור מתלושי המשכורת של הנישום או מתשלומי המס המשוערים. תהליך הגשת בקשה להחזר כרוך בדרך כלל במילוי החזר מס הכנסה פדרלי ושליחתו ל-IRS. לאחר מכן, מס הכנסה מחשב את המגיע לך ושולח לך המחאה בדואר, או מפקיד כסף לחשבון הבנק שלך, או מנפיק הפקדה אלקטרונית ישירות לחשבון כרטיס האשראי שלך. החזרי מס הם דרך מצוינת לקבל קצת מזומן נוסף לכיס. אם חיכיתם להחזר המס שלכם השנה, אולי אתם תוהים מתי הוא יגיע. אין זמן ספציפי שבו ההחזר שלך יגיע. מס הכנסה שולח החזרים על בסיס כל הקודם זוכה. מס הכנסה לא יכול לומר כמה זמן ייקח עד שתקבל את ההחזר שלך מכיוון שהם לא יודעים כמה אנשים כבר הגישו את המסים שלהם וכמה אנשים עדיין מחכים להחזרים שלהם בדואר.

הדרך הטובה ביותר לגלות מתי אתה יכול לצפות להחזר שלך ביקרו ביחידה להחזרי מס.