מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

המדריך להשקעות דיגיטליות

תוכן עניינים

כיום רבים מאיתנו מחפשים הכנסה נוספת כדי להתקיים באופן מכובד. עם יוקר המחיה שרק הולך ועולה ההכנסה שלנו מהעבודה לרוב לא מספקת, במיוחד עבור משפחות. השקעות דיגיטליות הן השקעות שיכולות להניב לכם לא מעט כסף, לעיתים אפשר להתקיים רק מהכנסה דיגיטלית באופן מכובד. חושבים על הכנסה נוספת? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השקעות דיגיטליות.

 

מהם נכסים דיגיטליים?

נכסים דיגיטליים אלו הם נכסים באינטרנט שמכניסים לכם כסף בכל חודש או לפחות בעלי פוטנציאל להיות נכסים מניבים. נכסים דיגיטליים עומדים למכירה בכל עת, למעשה יש לא מעט מקדמי ובוני אתרים שבונים אתר, משיגים לידים ולאחר מכן מעמידים את האתר להשכרה. נכסים דיגיטליים עובדים בדיוק כמו נכסים רגילים, רק שכאן אתם לא עובדים פיזית ולרוב הנכסים הדיגיטליים בעלי פוטנציאל להיות נכסים פסיביים.

 

סוגי נכסים דיגיטליים

  1. יוטיוב – יוטיוב היא פלטפורמה שיכולה להניב הרבה מאוד כסף, אבל בשביל זה אתם צריכים משתמשים שיכנסו לסרטונים שאתם מעלים. כאשר יש לכם כמות צפיות גבוהה תוכלו לקבל תמורת כל צפייה תשלום כלשהו. כמו כן, גם עבור הפרסומות אתם מקבלים תשלום.
  2. דף פייסבוק – גם דף פייסבוק וגם דף אינסטגרם עם כמות עוקבים מכובדת יכולים להניב לכם הכנסות עבור פרסומים, שיווק שותפים ועוד. הפעלת הדף אינה מסובכת, אבל יש לתחזק את דף הפייסבוק, להוסיף פוסטים רלוונטיים שיכולים לשפר קידום אורגני וכמובן גם לבצע קמפיין ממומן.
  3. בלוג – בלוג יכול להניב לכם הכנסה באמצעות באנרים, או שירות כלשהו שאתם נותנים לאחר שצברתם קהל לקוחות. שירות אינו הכנסה פסיבית אך במקרה בו אתם לדוגמא כותבים בלוג על כתיבת תסריט, תוכלו להציע שירותים של שיעורים פרונטליים או בזום למי שמעוניין לעבוד על תסריט.
  4. אתר – אתר הוא הנכס המניב ביותר אם עושים את זה נכון. אפשרויות ההכנסה מרובות באתרי אינטרנט, החל ממכירת לידים, השכרת אתרים, שיווק שותפים, קורסים דיגיטליים, באנרים, קניית קישורים, פוסטים, מוצרים למכירה ועוד. עם זאת, בניית אתר מחייבת אתכם ברכישת ידע בבניית אתרים וקידום, או לפחות תקציב כדי שיעשו זאת בשבילכם.

 

האם באמת אפשר להתפרנס מזה?

השאלה אליה חיכינו, האם באמת אפשר להתפרנס מהשקעות דיגיטליות? האם מדובר על הכנסה בטוחה או טרנד חולף? כמו שאפשר להתפרנס מהשקעות באפיקים שונים גם אפשר להתפרנס מהשקעות דיגיטליות. אין דבר כזה כסף קל, צאו מנקודת ההנחה הזאת ותוכלו למצוא הרבה מאוד אפשרויות להתפרנס בכבוד. אפשר להתפרנס בכבוד מנכס דיגיטלי, אבל יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון. נכס דיגיטלי מחייב תחזוקה שוטפת – שיווק.

 

עליכם לקחת את הפוטנציאל הקיים של העסק ולשמור עליו ואף לשפר אותו. הקידום נעשה באמצעות אנשי שיווק, כותבי תוכן, בונה אתרים וקידום ממומן. ככל שיש לכם יותר ניסיון בתחום ככה הדרך תהיה יותר קלה, אבל אל תצפו לכסף קל ומהיר, במיוחד כאשר אתם בונים נכס דיגיטלי מאפס ולא רוכשים אחד.