מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

המקום הראשון בשירותי לקוחות

תוכן עניינים

כל ישראלי מכיר את הדבר הכי מעצבן שיכול להיות – להמתין לשיחה עם נציג שירות של מוקד הלקוחות בחברה המספקת לו שירות או מכרה לו מוצר. זה מעייף, זה ארוך וזה מעצבן. אבל אפשר לשים לזה סוף, ומהר.

תכירו – האתר שירות בקליק, המציע לכם גישה מהירה וקלה למאות רבות של מוקדי שירות לקוחות ופרטי התקשרות מגוונים! כבר לא צריך להסתמך אך ורק על 144 או לחפש שעות באינטרנט את מוקד הלקוחות והדרך ליצור איתו קשר, יש את זה כאן! האתר מציע לכם יותר מדרך אחת ליצור קשר עם החברה, המוסד או המוקד המציע לכם שירות, והכל באתר אחד!

אילו דרכים יש ליצירת קשר עם מוקד שירות לקוחות?

נניח שאתם מחפשים את מוקד שירות לקוחות הראל, מה אתם עושים? מבררים דרך 144? פותחים ספר טלפונים? מנסים לחפש באינטרנט? בכל אחת מהדרכים האלה יש חסרונות רבים וברורים. לא תמיד המספרים מעודכנים, לא תמיד מפנים אתכם אל המוקד הנכון בעירכם וגם אם תמצאו את המספר הנכון בסופו של דבר, זה ייקח לכם זמן רב. לא יותר פשוט להיכנס לאתר שירות בקליק, לחפש תחת קטגוריות של חברות ביטוח, לחפש את שירות לקוחות הראל ומשם להגיע לדף שכל כולו מרוכז בחברה הספציפית?

שם בעמוד של שירות לקוחות הראל תוכלו למצוא, מלבד מספר טלפון וכתובת של סניף רלוונטי, גם דרכי התקשרות אחרים – לינק לאתר הבית של החברה, הפעלה של צ'ט עם נציג שירות רובוטי או אנושי, כתובת מייל, מספר וואצאפ לעסקים ואפילו דף פייסבוק!

למה זה טוב ליצור קשר עם שירות לקוחות ביותר מדרך אחת?

להתקשר למוקד שירות לקוחות הראל או כל מוקד שירות אחר יכול לקחת לכם זמן רב ותסכול כאשר אתם לא מקבלים את מבוקשכם או שאתם לא מובנים. המתנה על הקו יכולה לקחת דקות ארוכות כיוון שיש עוד לקוחות כמותכם שמבקשים ליצור קשר. גם כאשר אתם מקבלים מענה אנושי בטלפון, אחרי דקות ארוכות של המתנה, לא בטוח שהם יצליחו לתת לכם את השירות הנכון, או לקבל את ההפניה למוקד הנכון.

לכן, הכי כדאי במקרים כאלו לנסות וליצור קשר מהיר יותר ופשוט יותר באמצעים אחרים, כמו למשל לשלוח מייל והם בעצמם יחזרו אליכם, כך שלא תטרחו להמתין. או לחלופין להיכנס לאתר של החברה ומשם לבצע פניה ישירה דרך נציג רובוטי אוטומטי, שהרבה מאוד פעמים יכול להספיק לבצע את הבקשות שלכם.

כאן בשבילכם

דרך האתר שירות בקליק אתם למעשה מגיעים לכל חברה, ארגון, מוסד או סניף של כל חברה ציבורית ופרטית בארץ. השירות ניתן בחינם ללא עלות והוא מוקדש לכל אזרח ותושב בישראל המחפש למצוא את פרטי ההתקשרות כולם במקום אחד, במקום להתרוצץ שעות בחיפוש במקומות אחרים. אתם יותר ממוזמנים לעשות שימוש מושכל באתר!