מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הקטנת חזה – המדריך השלם

תוכן עניינים

נשים רבות ברחבי העולם לא מרוצות מאיברים שונים בגופם, ואם יש איבר שלא מעט מתלוננות עליו, זה החזה. לכן, אם גם את עומדת מול המראה ולא באמת אוהבת מה שאת רואה, יכול להיות שהגיע הזמן שתחשבי על הקטנת חזה. זה נכון שהרבה מאוד נשים דווקא חולמות להגדיל את החזה, אך אחרות זקוקות להקטנה. את לא לבד בעניין הזה, ולכן כדאי שתעניינו גם במדריך שעוסק בתחום הזה. הקטנה של החזה הינו נושא שמעסיק נשים רבות ולכן ברור מדוע יש גם לא מעט מקומות שבהם תוכלי לעבור ניתוח כזה. מה שכן חשוב להבין לגבי הקטנת חזה, זה שאומנם מדובר על ניתוח שהפך להיות מאוד נפוץ, אך זו עדיין התערבות כירורגית. לכן חשוב מאוד לבדוק איפה תעברי את הניתוח הזה, כי כמובן שמגיע לך לקבל את היחס הכי מקצועי ואדיב שאפשר.

 

איפה באמת כדאי לעבור ניתוחי הקטנת חזה?

חולמת על הקטנה של החזה? חשוב לבדוק לאיזה רופא את פונה. כבר בחיפוש ראשוני שתעשי תגלי שיש לא מעט רופאים מומחים שמזמינים אותך לעבור אצלם ניתוחים כמו הקטנת חזה, אך בפועל, רק חלק מהם באמת מומלצים. לכן יש טעם לקחת את הזמן ולברר כל מה שתוכלי אודות הרופא שנדמה לך מתאים. למשל, האם הוא מגיע עם ניסיון רב? האם עושה ניתוחים רק להקטנה של החזה או גם להגדלת חזה? מעניין לראות שדווקא הקטנה של חזה הינו ניתוח שגם גברים מתעניינים בו. לא חסרים גברים עם חזה שלטעמם הינו גדול מידי ולכן גם הם פונים אל מנתחים שונים ועוברים ניתוחים כאלה. כך או כך, חשוב מאוד לבדוק ולהבטיח שאת בוחרת רופא שתוכלי לסמוך עליו. בנוסף, רצוי גם לבדוק את הקליניקה עצמה ולראות שהיא באמת ברמה. זו צריכה להיות קליניקה עם ציוד מתקדם ועם רמת היגיינה מאוד גבוהה.

 

כמה עולים ניתוחים פלסטיים כאלה?

קשה לדבר בימינו על האפשרות של הקטנת חזה ולא להזכיר גם את העלויות. זה ברור שאם תדברי עם שלושה מנתחים שונים, תקבלי שלוש הצעות מחיר שונות. לכן יש טעם להתעמק בעניין הזה, כי לשלם פי שניים על אותו ניתוח זה לא באמת כדאי. במילים אחרות, אפילו אם תסכימי לשלם מחירים מופקעים זה לא אומר שהניתוח יתבצע בצורה יותר טובה או מקצועית. פני עוד היום אל מספר רופאים מנתחים מומלצים ובקשי מהם הצעות מחיר. כך תוכלי להבין על איזה מחיר ממוצע מדובר. בנוסף, בצורה כזאת תוכלי גם להתרשם אישית מהרופאים השונים וכך יהיה לך יותר קל לבחור את המנתח הנכון לך. אין ספק שעם חזה שיהיה במידות שעליהן את חולמת תרגישי הרבה יותר טוב. את תראי שמהר מאוד תעמדי מול המראה ובאמת תאהבי את מה שאת רואה, אז למה לחשוב פעמיים?

 

למידע נוסף ליחצו – הקטנת חזה – המדריך השלם