מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

טרנד העץ הפופולרי

תוכן עניינים

למה עץ כל כך פופולרי?
נראה שטרנד העץ שהשתלט על כל הגורמים החמים ביותר של עיצוב הפנים בישראל ממש לא מתכנן ללכת לשום מקום, ולנו, אזרחי מדינת ישראל, נשאר רק ליישר קו ולהתרגל לעניין. פרקטי עץ נראים וצצים בכל פינה וזה מאד ברור לנו למה – הם יפים, הם כפריים אך יוקרתיים, נראים טוב ומעניקים תחושת חמימות ויוקרה עבור כל חלל בו הם מוצגים ומותקנים.
האמת היא, שאלו לא הסיבות היחידות לכך שפרקט עץ זוכה לפופולריות גדולה. הוא לא רק יפה – הוא הרי גם פרקטי ונעים לתחזוקה השוטפת. פרקט עץ לא ידרוש מכם יותר מניגוב קל על מנת להראות מבריק וכמו חדש – הוא לא מתבלה לאורך שנים ארוכות, וגם כאשר בסופו של דבר הוא כן עלול להתבלות במעט – עבודת השיוף שהוא ידרוש על מנת להראות חזק ונקי שוב היא ממש מינימלית, ולא תדרוש מכם לא הרבה זמן, לא הרבה מאמץ ולמרבה השמחה גם לא הרבה כסף ומשאבים.

מאיפה מגיע פרקט העץ?

פרקט עץ מיובא מחוץ לארץ ממשווקים שונים ויש גם סוגי פרקטי עץ שמיוצרים בישראל. הכל תלוי בסוג. יש למשל שני סוגי פרקטים יוקרתיים ונודעים במיוחד, שהינם פרקט פולימרי ופרקט למינציה, שניתן להשיג ביבוא מחוץ לארץ. פרקט עץ מיובא הוא לא פרקט עץ שונה בהרבה, הוא פשוט פרקט שבחרו להביא מחו״ל במקום לייצר כאן. מבחינת איכות אין הבדל משמעותי נודע בין פרקט עץ מיובא לפרקט עץ שמיוצר בארץ, וכן מבחינת המחיר אין הבדל בין פרקט עץ מיובא לפרקט עץ שמיוצר בארץ, למיטב ידיעתנו. 

 

סוגי פרקט מומלצים

פרקט פולימרי ופרקט למינציה נחשבים לסוגי פרקט מאד מומלצים שכן הם עמידים למים ומאד חזקים ויעילים. לא קשה לנקות אותם והם מאד אמינים ולא צוברים אבק, לכלוך או שריטות. קשה לפגום בהם והם לא יאכזבו אתכם בדיוק כמו שהם לא אכזבו את כל אלפי הלקוחות המרוצים שכבר התקינו אותם ברחבי הארץ. בחירה בסוגי הפרקט פרקט פולימרי ופרקט למינציה היא בחירה בקלאסיקה ואיכות שלא מתפשרת על יופי ויוקרה. חפשו פרקט פולימרי ופרקט למינציה איכותיים בקרב החברות המספקות אותם בארץ.