מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

כל הטיפים החשובים ביותר לפני ניקוי שטיחים סינטטים

תוכן עניינים

זה לא משנה מה הגודל של השטיח שלכם, כאשר מדובר על ניקוי שטיחים סינטטים עליכם לדעת איך לעשות זאת. השטיחים הסינטטים שונים מכל השטיחים הרגילים, ולכן פעולת הניקוי שלהם היא שונה. ככל שתבצעו את הפעולה כמו שצריך, כך מצד אחד תוכלו לשמור על השטיח – והמצד השני תוכלו לנקות אותו כנדרש. במידת האפשר מוטב יהיה כי תבצעו ניקוי שטיחים סינטטים על ידי חברה מנוסה ומקצועית שמעניקה שירות ניקוי שטיחים ניידים.

 

אל תחבטו על השטיח בזמן הניקוי

בעבר היה נפוץ מאוד לחבוט בשטיח בזמן הניקוי על מנת להסיר את כל הלכלוך שטמון בו, ואפילו אם תבקרו בחנויות שמוכרות מוצרים לבית – אתם עדיין תמצאו לא מעט מחבטים לשטיח. אז חשוב מאוד שתדעו כי כאשר אתם מבצעים ניקוי שטיחים סינטטים, מוטב שלא תחבטו בשטיח עם מחבט. עם הזמן הנזק כתוצאה מהחבטה רק ילך ויגדל, וזה עשוי להיות מאוד חבל.

 

תהפכו את השטיח לכמה שעות

אז במקום החבטות שרק עשויות להרוס את השטיח, יש פתרון אחר שהוא עשוי להיות הרבה יותר יעיל כאשר מדובר על ניקוי שטיחים סינטטים. הפתרון הוא להפוך את השטיח ולהשאיר אותו ככה למשך מספר שעות, כך כאשר ידרכו על השטיח יהיה ניתן להסיר ממנו את כל הלכלוך. אם תבצעו את הפעולה הזאת כל כמה שבועות, אתם תוכלו לראות כי הלכלוך לא מצטבר על השטיח. רק אל תשכחו לנקות את האזור שבו הפכתם את השטיח, לפני שאתם מחזירים אותו לאיך שהוא היה.

 

תשאבו את השטיח פעם אחת בשבוע

תעשו לעצמכם מנהג קבוע, כך לא תגיעו למצב שאתם שוכחים – פעם אחת בשבוע תשאבו את השטיח. אתם תוכלו להגיע למצב שבו השטיח אפילו לא יצטרך ניקוי יסודי, כי אתם מצליחים לשמור עליו כמו שצריך. ברגע שיהיה מדובר על פעולה קבועה שאתם עושים באופן שכיח, אתם לעולם לא תשכחו ממנה. בדיוק כמו שאתם לא שוכחים לנקות את השירותים, כך אתם צריכים גם לא לשכוח לנקות את השטיח שלכם – שהוא אחד מהפריטים החשובים ביותר בבית כולו.