מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

כמה עולה להשכיר קרוואן ?

תוכן עניינים

 

 

יש טרנד ישראלי ועולמי חדש – השכרת קרוואנים ויציאה לטיולים קצרים. בין אם אתם בני זוג שחפצים בטיול רומנטיף משפחה שרוצה טיול אחר ממה שהילדים מכירים, או קבוצת חברים שרוצה לפלפל את החברות בינהם עם טיול מעניין שייזכר להרבה זמן, השכרת קרוואנים היא אופציה אידיאלית עבורכם. מגיפת הקורונה השפיעה רבות על חיינו, ואחד השינויים העיקריים ביותר הוא הדילול במספר האנשים הטסים לחו"ל עבור חופשות. לחלק מהמדינות עדין אסור להגיע וגם לאלו שמותר לפעמים אנשים לא רוצים לנסוע כדי לא להידבק חס וחלילה או אפילו להצטרך לשהות בבידוד לאחר החופשה.

לכן, רבים כבר הגיעו למסקנה שכדאי להביא את חוץ לארץ אל הארץ. ואיזו דרך טובה יותר יש לעשות את זה מאשר לטייל בקרוואן. בטיול כזה אתם בעצם לומדים להכיר את המדינה שלכם מזווית אחרת לגמרי. בתנועה, דרך הנופים הזזים. טיול בקרוואן מכיל בתוכו גם את החופשה במלון וגם את הטיול בטבע. אם תשקיעו בקרוואן שלכם, תוכלו אפילו להרגיש כמו במלון חמישה כוכבים!

 

כמה זה עולה לי בעצם?

רבים חוששים ממחירים עצומים עבור השכרת קרוואן פנו לחברת CARAFUN וקבלו מחיר מעולה . אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. בסופו של דבר. נכון מדובר ברכב שישנים בו, והוא מתפקד גם עבור הנסיעות וגם עבור הלינה, אז ברור שהוא שואב קצת כסף – אבל לא מדובר בהוצאה חריגה או מפתיעה בסכומים שלה.

כמובן שהמחיר של הקרוואן נקבע על פי כל מיני פרמטרים שונים. נעבור על כמה מהם עכשיו.

 

השכרת קרוואן

 

השכרת קרוואן מחברת מעיינות מחולקת למספר הימים שתרצו להשכיר ולגודלו.

מחיר השכרת קרוואן ליום נע בין 600 ל-1200 שקלים – קרוואן ל-6 נפשות ל-0 עד 4 ימים. כלומר תשלמו במקרה הנמוך ביותר 600 שקלים ליום אם השכרתם את הקרוואן בין 0 ל-4 ימים.

 

כדאי לדעת שהמחיר יורד ככל שמשכירים ליותר ימים, והמחיר קופץ כשמשכירים בסופי שבוע, לכן היינו ממליצים לכם להשכיר בעיקר באמצע השבוע.

 

ציוד

 

חלק מחברות ההשכרה מביאות לכם קרוואן בסיסי ואתם יכולים לבחור האם לקחת ציוד מסוים שהם מציעים, וחלק בוחרות למכור את הכל בעסקת חבילה. ייתכן שאלו הפערים שלפעמים מורגשים בין החברות, וכדאי שתבררו את זה בשיחה איתם. גם אם חברה נראית זולה יותר, יכול להיות שהיא משכירה לכם פחות ציוד ובטוטאל המחיר יהיה מאד דומה ואפילו יקר יותר.

 

שיטת ההנעה

 

חשוב שתדעו, אם יש לכם אפשרות לגרור את הקרוואן שתשכירו אתם עשויים לחסוך כסף, רוב חברות השכרת הקרוואנים בארץ לא מפרטים כמה יעלה לכם שירותי הגרירה שלהם.
אם אין לכם וו גרירה, ניתן להשכיר רכב עם וו גרירה במחיר של 300-400 שקלים, דבר שמייקר את עלות החופשה שלכם.


קרוואן ממונע עולה יותר כסף מקרוואן נגרר מן הסתם, אבל הוא יכול להיות גם נחמד יותר כי אז אתם מקבלים את חווית הקרוואן המלאה, כמו בסרטים.