מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

נקודות חשובות לגבי ג'קוזי מתנפח

תוכן עניינים

התייחסות רצינית לנושא המשקל

הרצון של לא מעט ישראלים לשפר את איכות הזמן הפנוי שלהם בבית באמצעות מוצרים שונים מראה שיש התעניינות גם במוצר מהנה מאוד כגון ג'קוזי מתנפח. אין ספק שבסוף יום עבודה או כשיש זמן בסופי שבוע, להיכנס לג'קוזי נעים, שלא קשה להתקין אותו לבד ולא קשה לתפעל אותו, זה משהו שרבים ישמחו לעשות. אך חשוב להכיר את המוצר הזה בצורה יותר טובה כדי להימנע מטעיות וליהנות ממנו בצורה מלאה.

 

אחד הדברים החשובים לגבי ג'קוזי כזה הוא המשקל. להבדיל מדגמי ג'קוזי שאנו מכירים בעבר, ומותקנים ע"י קבלנים אל תוך חלל האמבטיה למשל, כאן מדובר על תוספת משקל שאנו מסיפים לשטח שלא תמיד נמצא בגובה הקרקע. כלומר, לעתים ג'קוזי מתנפח ימוקם על מרפסת או גג, ולכן יש לזכור שהמים הרבים שממלאים ג'קוזי כזה הופכים אותו לכבד מאוד, והמשטח חייב להיבדק בצורה מלאה לפני הנחת הג'קוזי כדי שיעמוד במשקל. בנוסף, יש לדאוג למשטח ישר.

 

בדיקת המבנה של הג'קוזי

עוד נקודה חשובה כשאנו מדברים על מוצר כזה היא זו שמתייחסת למבנה של הג'קוזי. זאת מאחר ולהבדיל מחומר אקרילי או מתכתי של ג'קוזי רגיל, ג'קוזי מתנפח בנוי לרוב מיריעות PVC שחייבות להיות חזקות ואיכותיות. אם מדובר על מספר שכבות של יריעות כאלה, ניתן להבין שמדובר על יצרן איכותי ועל משווק שמעוניין מאוד למכור ללקוחות הפוטנציאליים שלו את המוצר הטוב ביותר שישרת אותם נאמנה.

 

ג'קוזי כזה שמגיע עם דפנות רכות אך יציבות מאוד, עם תמיכה גבוהה, עם רצפה נעימה למגע, עם אפשרות חיבור נוחה מאוד למים שממלאים אותו וכיו', מראה כיצד מדובר על מוצר רציני ביותר. עבור כל מי שבאמת רוצה לשדרג את ההנאה שלו באמצעות ג'קוזי מתנפח אליו יכולים להיכנס עוד אנשים, הרי שחשוב להתייחס בכובד ראש למבנה של הג'קוזי כדי לזהות את הנתונים הנ"ל ולהרגיש כיצד הג'קוזי מציג מקום בילוי רטוב מהנה באמת.

 

תוספות ואלמנטים שכדאי להכיר

מאחר ואנו מדברים על מוצר שנחשב למורכב יחסית אל מול בריכות גינה מתנפחות למשל, הרי שחשוב להכיר גם את התוספות ואת האלמנטים שיכולים לעשות הבדל גדול בין רכישה לא ממש מוצלחת של ג'קוזי מתנפח לבין הצלחה גדולה בקנייה של מוצר כזה. הפריטים שניתן להכיר אותם בדף מוצר מפורט של הג'קוזי שמוצע למכירה, מציגים יתרונות רבים שכל אחד ישמח ליהנות מהם בזמן תפעול הג'קוזי.

 

כך למשל, אם מדובר על ניקוז קל מאוד בזכות מבנה נכון והתאמה לצינור של הגינה, ואם מדובר על מנעול בטוח מאוד שמאפשר מניעת כניסה לג'קוזי בזמן שלא רוצים שישתמשו בו, הרי שאין ספק שמדובר על יתרונות חשובים, ולא בסוגים של תוספות או אלמנטים שיכולים להיחשב כגימיקים. לכן אלו שבודקים את ההיצע של ג'קוזי מתנפח, צריכים לבדוק את כל הנתונים במפרט הטכני, וגם את קיומם של מוצרים נלווים.