מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

שירות לקוחות בווצאפ

תוכן עניינים

אנו חיים בעידן של טכנולוגיה מתקדמת והדרישה לשירות לקוחות זמין, נוח ומהיר עולה ככל שהשנים עוברות. אחד מהשיפורים המשמעותיים בשנים האחרונות בתחום הוא שירות הלקוחות הווצאפ, אפליקציית ההודעות המידיות הפופולארית בעולם שמציעה מגוון רחב של שימושים ובעיקר – נגישות רבה. כיצד זה עובד בדיוק? כדאי להמשיך לקרוא.

 

כיצד שירות לקוחות עובד בווצאפ?

כולם מעדיפים לחסוך את זמני השיחה שלהם ולבצע שיחות בהתכתבות בווצאפ. יש לכך יתרונות רבים עליהם נדבר בהמשך, אבל קודם בואו נבין איך בדיוק השירות הזה עובד. שרת ווצאפ מאפשר לשלוח הודעות מותאמות מראש ללקוחות שהתקשרו עם החברה באמצעות השירות, את ההודעה ניתן לנסח ולעצב מראש והיא נשלחת מחשבון הווצאפ של העסק, כדי שתהיה לעסק אפשרות להתחיל את השיחה מהמקום בו ההודעה שתוכננה מראש נשלחה. מאותו רגע, בעל העסק או מי מטעמו שאחראי על השירות יוכל לבצע שיחות שירות לקוחות, לתת מענה, לקבוע תורים, לקבל הערות וכל נושא שיחה אחר הקשור לשירות הלקוחות.

 

יתרונות שירות הלקוחות בווצאפ

היתרון הבולט הראשון של שירות לקוחות בווצאפ הוא המענה המידי לאותם לקוחות שמבקשים ליצור קשר עם העסק. המענה המידי מספק להם תחושה שיש מישהו בצד השני, כמו כן, הם יכולים לפנות לעסק בכל שעה, מכל מקום וגם אם הם נמצאים בלב העבודה. היתרון השני הוא הורדת עומסים – במקום לענות לטלפון בכל עת, שירות המענה בווצאפ מאפשר לענות ללקוחות בזמן נוח, כמובן בתשומת לב לכך שלא עבר זמן רב מידי מאז הפנייה שלהם לעסק.

הלקוח לא מבזבז את זמנו מצד אחד, ומצד שני הוא גם מרגיש שמדובר על עסק שחושב על הפרטים הקטנים ועל הנוחות שלו. עם זאת, גם העסק לא מעוניין כל היום לענות לאנשים בטלפון, לכן מדובר על הסדר שנוח ויעיל לשני הצדדים.

יתרון נוסף ומאוד משמעותי הוא התיעוד – במיוחד בכל מה שנוגע לשירות לקוחות, ישנה חשיבות גדולה לתיעוד השיחות עם הלקוחות. הווצאפ שומר את השיחות ויוכל להציג את ההיסטוריה של השיחה בעתיד כדי לקצר תהליכים שונים.

יתרון בולט נוסף הוא האפשרות לשלוח הודעות בקלות דרך הווצאפ. הרי מדובר על כלי שרובנו עושים בו שימוש יום יומי, אנחנו יודעים לשלוח בו תמונות וסרטונים ובמידת הצורך יוכלו הלקוחות לשלוח תמונה או סרטון שימחישו בצורה טובה יותר את הנאמר בפנייה שלהם.

 

ליצור קשר ולא להיות תלוי בזמן

יתרון אחד שכדאי להתעכב עליו עוד קצת הוא הנוחות. הלקוחות היום הם אנשים עסוקים, יש להם מיליון דברים על הראש ואין להם זמן לחכות שיענו להם בטלפון, יש להם ניסיון רע עם המתנה והעברה מנציג לנציג, וגם הם רוצים את התיעוד שלהם לשיחה. כשהלקוח פונה אל העסק בווצאפ, הוא יכול להמשיך בעיסוקיו ולחכות למענה שיתקבל. טיפ קטן: כמה שיענו לו מהר יותר, כך הוא יעריך יותר את בית העסק.