מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

שלטים בהתאמה אישית במיוחד בשבילכם

תוכן עניינים

אם אתם צריכים ציוד משרדי איכותי ומגוון, הגעתם למקום הנכון. אצל עדן חותמות תוכלו למצוא מגוון גדול של כל הציוד החיוני שאתם באמת צריכים – חותמות, שלטים, חריטה בהתאמה אישית ועוד.

אנחנו אמנם נמצאים בשנות האלפיים המתקדמות, אך אין זה אומר שכל דבר פיזי הפך לגרסה דיגיטלית אבסטרקטית ולא מוחשית, בדיוק להיפך – אנשים אוהבים מאוד את הדברים הפיזיים שמחברים אותנו למציאות – שלטים לדלתות בהתאמה אישית, עטים מעוצבים, פריטי חריטה כאות שי והוקרה ועוד המון דברים שאין להם שום תחליף דיגיטלי.

 

שלטים לדלת אילו סוגי שלטים תוכלו למצוא כאן?

שלט הינו הסימן הבלעדי המראה לנו מי ומה נמצאים כאן. שלטים צריכים להיות מוחשיים, גדולים ובולטים על מנת להדגיש את החשיבות של העניין. רוצים שלט חדש לבית שלכם? עוברים דירה ואתם מחפשים שלט מדליק שיפאר את הכניסה לבית החדש? דרך עדן חותמות תוכלו למצוא מגוון שלם של שלטים מעוצבים. כאן אפשר להכין שלט לדלת בעיצוב אישי שיהיה על פי הסגנון שלכם.

ישנה חשיבות לעיצוב, לגופן, לצבעים ולסמלים שיש על השלט על מנת להדגיש מה הוא בא לסמן ולסמל. שלטי אזהרה, כמו למשל שלט המורה על איסור כניסה לאזור בניה, מתח גבוה, גג שביר ועוד יהיו בכיתוב ענקי, גופן רבוע ורציני, צבע אדום וסימני קריאה. שלטים אחרים כמו למשל שלטי כניסה לבית יהיו רגועים, כתב מעוגל בדרך כלל, צבעים עליזים או שלווים על רקע שקט.

אז אם אתם מעוניינים להזמין שלט לדלת בעיצוב אישי, דרך עדן חותמות תמצאו את מה שאתם מחפשים בקלות!

 

שבלונות למה זה נחוץ

התחום הגרפי משתפר עם הזמן ויש יותר יכולת ליצור צורות וציורים על גבי קירות ומשטחים נרחבים בצורה קלה ונוחה. באמצעות שבלונות תוכלו לצייר או לצבוע תבניות, צורות, ציורים וכיתובי ענק בצורה קלה, מהירה ונוחה מבלי יותר מדי להתאמץ. דרך עדן חותמות תוכלו למצוא מגוון של שבלונות של האל"ף בי"ת, האותיות באנגלית, מספרים, צורות בסיסיות מהטבע, בעלי חיים ועוד.

 

עט עם חריטה

מעוניינים להקדיש מתנה יוקרתית למישהו שאתם מכבדים ומוקירים? חבר מהעבודה או מישהו שהתקדם בדרגה? עט עם חריטת שמו והקדשה זה משהו שאתם בטח מכירים. עטים עם חריטה הן פריט יוקרה איכותי במיוחד שיזכירו להם תמיד את החוויה הנפלא של לעבוד איתכם ועם שאר הצוות. בערבי סיום או אירועים חגיגיים נהוג להגיש שי של עט עם חריטה יחד עם מתנה והקדשה, זה תמיד הולך ביחד ותמיד מפתיע ומשמח כל פעם מחדש.

אפשר גם כמובן להזמין כמות גדולה של עטים פשוטים יותר עם חריטה של בית העסק או הארגון, ולהציע אותו לעובדים או למבקרים. יש אין סוף רעיונות שאפשר לממש באמצעות מוצרי חריטה ומוצרים מבית עדן חותמות!