מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

איך לבחור פעילות ליום המורה?

תוכן עניינים

המורים משקיעים לא מעט מאמץ על מנת לפתח את הילדים שלומדים בבית הספר. אך ישנם מספר ימים בשנה שהם ימים שמיועדים רק עבור המורים. אחד מהימים הללו הוא יום המורה, יום שכולו מוקדש להוקיר תודה למורים. בתור מנהלי בית ספר, גם אתם צריכים לחשוב על פעילות מיוחדת ושונה. פעילות ליום המורה צריכה להיות כזאת שמתאימה למורים ולבית הספר בצורה הכי טובה שיש. אז מה אתם צריכים לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים פעילות מיוחדת ליום המורה?

 

פעילות שונה משנה שעברה

יום המורה מגיע פעם בשנה, לכן הפעילות של השנה צריכה להיות שונה מהפעילות של שנה שעברה. תנסו לחפש פעילות קצת שונה, כזאת שלא תזכיר את הפעילות שאותה כבר עשיתם. ברגע שהפעילות של השנה הזאת תהיה שונה, תדעו כי אתם עשיתם את שלכם. החדשות הטובות הן שיש רשימה ארוכה של פעילויות שבהן תוכלו לבחור. פעילות גיבוש מורים שונה תהיה כזאת שתגרום למורים לרצות לקחת בה חלק. אם המורים רוצים לקחת חלק בפעילות תדעו כי אתם עשיתם את שלכם.

 

פעילות שיוצרת מעורבות

המטרה של פעילות גיבוש מורים היא לגרום להם לקחת חלק פעיל. אם המורים יישארו סטטיים לאורך כל הפעילות, היא לא בהכרח תספק את המטרה הרצויה. לכן בחיפוש אחר הפעילות המושלמת יהיה עליכם לקחת זאת בחשבון. תנסו למצוא אחר פעילות שתאפשר למורים להיות יוזמים ופעילים. כמובן שעל הדרך הפעילות צריכה להיות מהנה ומאתגרת אפילו עבור המורים. המורים אולי נראים ככאלה שיודעים הכל, אך בפועל תוכלו להפתיע אותם עם פעילויות שהם לא יכירו כל כך.

 

פעילות שמתאימה לתקציב

תקציב בית הספר הוא תקציב שאינכם יכולים להטיל בו דופי. התקציב הוא אבן הדרך המשמעותית ביותר של כל מנהל בית ספר. כך שאם אתם מחפשים אחר פעילות ליום המורה יהיה עליכם לוודא כי היא תואמת את התקציב. לכל פעילות יש את העלויות שלה, וכך תוכלו לבחור את הפעילות שמתאימה לכם. נדגיש כי אל תחפשו אחר הפעילויות הזולות ביותר, כי הן לא תמיד יספקו את הסחורה. המטרה שלכם היא שהפעילות לא תחרוג מהתקציב, אך גם תהיה כזאת שתוכלו להניב ממנה פירות.

 

פעילות שמתאימה לצוות המורים

צוות המורים בבית הספר שלכם יהיה שונה מצוות המורים בבתי ספר אחרים. בדיוק מהסיבה הזאת אינכם יכולים לחפש אחר הפעילות שאותה כולם בוחרים. פעילות גיבוש מורים צריכה להיות כזאת שמתאימה לצוות שלכם. בתור מנהלי בתי ספר אתם אמורים להכיר את צוות המורים בצורה הכי טובה שיש. אז אתם בוודאי תדעו איזה פעילות תעשה להם טוב ואיזה פעילות מתאימה להם. ברגע שהמורים יראו שחשבתם עליהם בעת בחירת הפעילות הם יעריכו זאת מאוד. אם לא תתאימו את הפעילות לצוות המורים הוא עשוי להיות כזה שלא ישיג את מבוקשכם.