מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

צילום סטילס לברית פתח תקווה והסביבה

תוכן עניינים

מחפשים צלם סטילס בפתח תקווה? אל תלכו רחוק. המרכז לצילום אומנותי סניף פתח תקווה הינו מקום שמרכז בו את כל שירותי הצילום הנחוצים לאירוע ברית/ה.

בצילום סטילס תקבלו רגעים אינטימיים מאירוע הברית. את התרגשות האב כשהוא עטוף בטלית ומגיש את בנו לסנדק וממנה את המוהל להיות שליח מצווה ואת האם שכמעט פורצת בבכי ועיניה דומעות. אלו רגעים שלא כל צלם יודע לתפוס אותם והיסתכלות באתר שלנו אתם תבינו את העומק בתמונות שהצלמים שלנו מצלמים.

 

חברה גדולה עם "אמא ואבא"

הסניף שלנו בפתח תקווה מצויד במצלמות הכי חדישות, העדשות הכי מתקדמות בשוק. כמו כן תוכנות עריכה עם הגירסה העדכנית על מנת שאיכות העבודה תישמר לעוד שנים רבות. אנו צוות המונה4 צלמים ולכן הזמינות שלנו היא מהיום להיום וביכולתנו לקבל הזמנות והיענות להם תהיה כמעט מיידית (תוך שעות).

כמו כן הצוות שלנו בעל ניסיון של מעל ל8 שנים ו 3000 אירועי ברית\ה. ניתן להתרשם מהעבודות שלנו באתר וגם בסטודיו. צילום סטילס הינו אחד מתוך כמה אופציות שיש לנו לתיעוד אירועים. מצילומי ברית\ה ועד צילום חתונות וכנסים עסקיים.

 

לא רק צילום סטילס לברית

מהניסיון שלנו בצילום לאורך השנים אנו למדים שרק צילומי סטילס לא מספיקים ואנו ממליצים להוסיף צלם וידאו מכמה סיבות ואחד מהן זה שהתינוק ירצה לראות את הרגעים הראשונים שלו בעולם ויכול להיות שישנן קרובי משפחה אשר לא יצליחו להגיע לאירוע וירצו לראות ואתם תוכלו לשלוח להם סרטונים.

עם התקדמות הטכנולוגיה וכניסת הרשתות החברתיות לחיינו נדמה כולם בתחרות מי מצלם יותר יפה ומשקיע יותר באטרקציות ומי מזמין את האנשים הכי מכובדים בחברה. כל זה נחמד במידה אך לא לשכוח גם להנות מהצד הרוחני של האירוע שלשמו התכנסתם עם משפחתכם וחבריכם. בנוסף ניתנת אופציה להכנת מצגת לגמרי בחינם בעת הזמנת השירותי צילום לברית/ה.

 

שירות זו אומנות

אצלנו המרכז לצילום אומנותי סניף פתח תקווה מאמין בשירות ואדיבות ומחירים הוגנים וזה מתבטא אצלנו בחבילות צילום מותאמות לצרכים שלכם לאחר שיחה איתכם ולאחר למידת הצורך שלכם באירוע ניתן להתאים לכם את החבילות המתאימות לכם אישית.

סניף פתח תקווה מאחל לכם מזל טוב ומאחל לכם שתזכו לגדל את ילדכם בנחת, אנו זמינים לכל שאלה בכל שעות היממה.