מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

איך ניתן לגלות רטיבות בקירות?

תוכן עניינים

אם נספר לכם כי אתם יכולים לאתר רטיבות בקירות בעצמכם – איך תגיבו? יש כאלה שיגידו שזה הגיוני ואחרים יספרו כי הטענה הזאת אולי מפתיעה אותם. אך אתם יכולים להיות אלה שמזהים את הרטיבות עוד לפני שתזמינו אינסטלטור. כלומר שהאינסטלטור יגיע אליכם לבית תוכלו לקבל ממנו תיקון מקצועי ואפקטיבי. אז איך תוכלו לגלות באופן עצמאי רטיבות באחד מהקירות בתוך הבית שלכם? יש כמה פרמטרים שיכולים לסייע לכם לזהות סימנים ראשונים להימצאותה של רטיבות. לאחר מכן כל מה שתצטרכו לעשות זה רק להזמין איש מקצוע שיפתור את המצב.

 

סימנים שחורים על הקיר

הסימן הכי מובהק של רטיבות בקיר הוא סימנים שחורים על הקיר. אם יצא לכם להבחין בסימנים מוזרים על הקיר ככל הנראה מדובר על רטיבות. כמובן שאינכם יכולים לתת לכך חותמת סופית, אך זהו בהחלט ביסוס שתוכלו להישען עליו. הסימנים המוזרים בקיר לא מופיעים סתם כך, ואמורה להיות להם סיבה הגיונית. הסיבה ברוב המקרים היא שהמים שחודרים אל תוך הקיר משאירים את הסימנים הללו. אחרי שהאינסטלטור יבחין באותם סימנים הוא יספק תמונת מצב מדויקת.

 

ריח מוזר מאחד הקירות

למעט חוש הראייה ישנם עוד חושים נוספים שתוכלו להיעזר בהם על מנת לאתר רטיבות. עוד חוש שיכול לסייע להם לאתר רטיבות בקיר של הבית הוא חוש הריח. בבית שלכם תרצו שיהיה ריח טוב, כזה שיגרום לכם לרצות להגיע אליו בכל פעם מחדש. אך מה קורה כאשר יש ריח לא נעים מאחורי אחד הקירות? ריח לא נעים עשוי להעיד על רטיבות בקיר פנימי או חיוני.

 

חשבון מים גבוה מהרגיל

חובה עליכם לעקוב בצורה הדוקה אחרי החשבונות החודשיים שאותם תקבלו. חשבון המים ביחד עם חשבון החשמל הם אלה שמרכיבים את ההוצאות החודשיות שלכם. חשבון מים גבוה מן הרגיל עשוי להעיד כי ככל הנראה ישנה רטיבות וקיימת נזילה. במקרה כזה לא תוכלו לעבור לסדר היום או להתעלם מהסימנים המחשידים הללו. יהיה עליכם לפעול במהרה על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. להחזיר את חשבון המים לגובה הסטנדרטי שלו.