מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

ממה עובש בקירות חיצוניים יכול להיגרם?

תוכן עניינים

אחת מהתופעות הכי נפוצות בקירות חיצוניים היא היווצרות של עובש. אם לא תדאגו לשמור על הקיר, אתם עלולים להתמודד עם כמות גדולה של עובש. אם לא תפעלו בצורה נבונה, כל הקיר עשוי להתמלא בסימנים מוזרים המעידים על הימצאות עובש. לכן אנו מציעים לכם תמיד להיות עם האצבע על הדופק, ולהבחין  בכל סימן מוזר על הקיר. אולי דווקא הסימנים המוזרים האלה הם אלה שאמורים להעיד על עובש באחד מהקירות. אך על מנת שתוכלו להתמודד עם עובש בצורה יעילה, יהיה עליכם להבין מדוע הוא נגרם. אנו נסביר לכם מהן הסיבות הכי שכיחות שעלולות להביא להימצאות עובש בקירות חיצוניים.

 

הגורם מספר אחת – רטיבות בקיר

הגורם מספר אחת שיכול להיות הטריגר המושלם לעובש הוא רטיבות. הימצאותה של רטיבות תביא בשלב כזה או אחר להימצאות עובש. זוהי הסיבה שבגללה אנו מפצירים בכל אחד מהלקוחות שלנו להתמודד עם הרטיבות במהירות. אם תדחו את ההתמודדות עם הרטיבות, המצב עלול מהר מאוד לצאת משליטה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו העובש הוא עובדה מוגמרת. אל תשאירו רטיבות כמו שהיא, כי פתאום יגיע גם עובש.

 

תחזוקה לקויה של קירות ישנים

השחיקה של הקירות החיצוניים עלולה גם היא להביא להיווצרות של עובש. קירות ישנים הם קרקע פורייה לעובש, ולכן חובה לטפל בהם כראוי. אם לא תטפלו בקיר כמו שצריך, מהר מאוד יכול להופיע בו עובש. שימוש בצבעים מיוחדים וכיסוי הקיר יכולים למנוע את העובש הבא. יש כאלה שפונים לחברה המתמחה בתחום של שיקום נזקי מים על מנת לתקן כל מיני בעיות שונות.

 

חדירת לחות אל תוך הקיר

הסיבה האחרונה היא חדירה של לחות אל תוך הקיר. נדגיש כי לחות לא בהכרח מגיעה ביחד עם רטיבות, וחובה להפריד ביניהן. זה נכון שבחלק מהמקרים הרטיבות יכולה להגיע ביחד עם הלחות. אך מכיוון שהן יכולות להופיע גם לבד, מוטב כי תכירו את שתי האפשרויות. גם הימצאותה של לחות בתוך הקיר תביא בשלב מסוים להיווצרות עובש בתוך הקיר. כך שאם אתם חוששים שיש לחות בתוך הקיר, מיד תפנו אל האיש הנכון לתיקון המצב.