מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

האפשרויות המתאימות עבור מתנת שחרור

תוכן עניינים

אמנם "גיוס חובה" הוא יותר סיסמה ממציאות בפועל, אבל גם כך מדי שנה מתגייסים לצה"ל עשרות אלפי צעירים וצעירות. במהלך השירות הצבאי הם עוברים חוויות משמעותיות מאוד, לטוב וגם לרע, מתחשלים, מפתחים יכולות חדשות, מגלים בעצמם תעצומות נפש, מכירים חברים רבים שחלקם ילוו אותם לאורך כל החיים ובאופן כללי משתנים במידה ניכרת. הנער שמתגייס לצבא והחייל שמשתחרר מצה"ל הם לא אותו אדם, וגם בין בת 18 שפוסעת אל הבקו"ם על-מנת להתגייס ובת ה-20 שחוזרת לבקו"ם כדי להשתחרר יש פערים. בהתאם נהוג לציין את השחרור במסיבה גדולה, טקס צנוע ובכל מקרה מתנה – בין אם מדובר על מתנת שחרור למפקד מוערך שמסיים את שירותו הצבאי ובין אם על מתנה לכבוד שחרור של חבר אהוב ליחידה. בכתבה זו תמצאו מספר אפשרויות מתאימות למתנה זו וגם המלצות כלליות לשדרוג המתנה.

 

סכין שף

אופציה פופולרית אחת של מתנת שחרור היא סכין שף. הסיבה לכך פשוטה: יותר ויותר אנשים נוהגים בשנים האחרונות להפגין כישורים קולינריים, לנסות מתכונים שונים וללהטט במטבח. גם מי שלא מועמד לתוכניות כמו מאסטר שף וכו' ישמח לקבל סכין שף איכותית, רצוי של חברה מוכרת כמו נעמן או ארקוס, ולהשתמש בה כשהוא מכין מטעמים.

 

קרש חיתוך

פריט נוסף שכדאי שיהיה בכל מטבח הוא קרש חיתוך. קרש עץ, שמוכר גם בשם בוצ'ר, הוא גם פריט אסתטי בזכות המראה שובה הלב של העץ, וגם פריט פונקציונלי מאוד. כדאי להעדיף קרשי חיתוך שיש בהם תעלות לנוזלים שנוצרים במהלך העבודה וכן גומחות לתבלינים. אופציה נוספת היא לשלב סכין שף וקרש חיתוך ולהעניק את הערכה בתור מתנת שחרור מושקעת.

 

זיפו

זיפו הוא שילוב מוצלח של מראה יוקרתי, עמידות גבוהה מאוד ושימושיות מרבית – בזכות העובדה שניתן לייצר אש עם המצית בכל מזג אוויר, כולל במקומות שבהם הרוח מנשבת בעוצמה. כשמוסיפים לכך את האחריות לכל החיים, ואת העיצובים היפים, אין פלא שזיפו הוא מתנת שחרור פופולרית. חשוב להקפיד ולרכוש מצית מקורי בלבד, של חברת Zippo Manufacturing Company, ולא חיקוי שעשוי להיות זול – אבל גם הרבה פחות איכותי.

 

איך לשדרג מתנת שחרור?

מתנה בעיצוב אישי, כלומר כזו שמותאמת ספציפית למי שמקבל אותה, היא תמיד אופציה מומלצת. הוספת המבע האישי מבהירה לחייל או למפקד שמשתחררים מהצבא שהם מוערכים ואהובים, ולכן מחממת את הלב ותורמת לסיפוק ולנחת. כשהעיצוב האישי הוא בדמות חריטה על המתנה, התועלת כפולה ומכופלת: בכל פעם שמקבל המתנה ישתמש בסכין השף, בקרש החיתוך או במצית, הוא יראה את ההקדשה שנכתבה עבורו, ויחווה שוב את כל הרגשות שהרגיש במועד קבלת המתנה. חריטה על מתנה מחייבת ניסיון וציוד מקצועי, ולכן חשוב לקנות את המתנה מחברה ותיקה ורצינית.