מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הוספת מרפסות בבית משותף

תוכן עניינים

מרפסות יכולות להיות תוספת נהדרת לבית משותף. הם מספקים מרחב חיצוני לתושבים להתחמם בשמש, לשוחח עם שכנים או אפילו גינה קטנה. הם לא יקרים כמו שאתם חושבים ויש הרבה חברות שמתמחות בפרויקט מסוג זה. בחלק מהמקרים ניתן ליצור מרפסות מאפס ואחרים כרוכים בהוספת אחת על מה שכבר יש – ממש כמו פנטהאוז! אז אם אתם חושבים להוסיף מרפסת לבית המשותף שלכם, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שמתחילים. מרפסות הן דרך מצוינת להוסיף ערך ומרחב לבית משותף. זה טרנד פופולרי בסביבה עירונית שבה יש מקום מוגבל. מרפסות שימשו במשך מאות שנים בדיור מסורתי. את הצלחת המרפסות ניתן לייחס ליכולתן לספק מרחב מחיה נוסף תוך הוספת ערך לבית.

זה יהיה זמן טוב להזכיר דרכים נוספות בהן ניתן להוסיף ערך ומרחב בבית משותף, כגון:

  • הוספת גינה מקורה
  • הכנסת צמחים תלויים על הקירות
  • הוספת מקלחת חיצונית

מרפסות יכולות להיות תוספת נהדרת לבית משותף. הם מציעים חלל חלופי לבילוי חברתי, שיכול להשפיע לטובה על סביבת המגורים בבית. עם זאת, מרפסות הן לא תמיד רעיון טוב. יש להוסיף אותם בזהירות ותוך התחשבות בצרכים שלך. אם אתה רוצה מקום פשוט להירגע עם חברים אז הוספת אחד יכול להיות מושלם בשבילך! עם זאת, אם אתה צריך יותר מקום בחדר או בחדר האמבטיה שלך, ייתכן שהם לא יהיו אידיאליים. בית משותף הוא רעיון מעניין. הרעיון הוא שהתושבים גרים בבית, אבל הבית עצמו הוא קהילתי. אנשים רבים אוהבים את הרעיון של לגור בבית משותף. בתים משותפים הם לא רק לסטודנטים או לאנשי מקצוע צעירים – הם מושלמים גם למשפחות. זוהי גם דרך טובה לחסוך בעלויות הבית, מכיוון שאתה עשוי לחלוק חשבונות עם אחרים המתגוררים בנכס.

מרפסות נתפסות כשירות, אבל הן גם יכולות לשמש נהדר את החלל. המרפסות נתפסות לרוב כאבזור ולא כדרך למקסם את החלל. הוספת מרפסות בבית משותף יכולה ליצור אזור מגורים נוסף ולספק מרחב חיצוני פוטנציאלי שבו אנשים יכולים להירגע ולבלות עם החברים והמשפחה שלהם. מרפסות הן תוספת נהדרת לבתים משותפים. הם מספקים תחושת פרטיות לאנשים שגרים שם, והם גם מאפשרים לאנשים עם מרפסות ליהנות מהאוויר הצח. אחד הדברים הטובים ביותר במרפסות הוא שהן גורמות לבית שלך להרגיש שהוא מרווח יותר מכיוון שהן מוסיפות אור ונוף.

מרפסות מספקות המון יתרונות למי שמתקין אותן. הם יכולים לשמש כפינת ישיבה, כמו גם הרחבה של הבית והם יכולים לגרום לכל בית להיראות גדול ומואר יותר. חשוב לחשוב על איזו מרפסת רוצים להתקין לפני כל דבר אחר. זה יעזור לקבוע את העיצוב והחומר הספציפיים שעליהם להשתמש. מרפסות מקורות הן אידיאליות למי שרוצה להיות מסוגל ליהנות מהמרחב החיצוני שלהם גם במזג אוויר קר. הם חוסמים את רוב הרוח והמים, מה שהופך אותם למושלמים עבור אנשים שחיים באקלים שאין בהם חורף מתון. כאשר שוקלים להוסיף מרפסת, חשוב לחשוב כמה כסף אתה רוצה להוציא עליה שכן זה יעזור לצמצם את האפשרויות שלך מאוד. מרפסות יכולות להיות גם תוספת עיצובית וגם פונקציונלית לבית שלך. מרפסות מתאימות לבתים בהם פריסת הבית היא כזו שיש טעם להוסיף מרחב מגורים נוסף במפלס העליון, או כפינת ישיבה חיצונית למי שחי באקלים חם יותר.