מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הוצאת דרכון אירופאי בקלות ובמהירות

תוכן עניינים

לאיחוד האירופי יש מערכת מאוחדת להנפקת דרכונים. התהליך מחולק לשלושה שלבים: ראשית, המבקש את הדרכון צריך למלא טופס בקשה מקוון. שנית, הם צריכים להגיש את תעודות הזהות שלהם ולשלם את האגרה. שלישית, הם צריכים לאסוף את הדרכון שלהם במשרד ייעודי במדינת מגוריהם.

כדי להגיש בקשה לדרכון האיחוד האירופי, תצטרך לעמוד בשלושת השלבים הבאים:

1) מלא טופס בקשה מקוון.

2) הגש את מסמכי הזהות שלך.

3) שלם את האגרה.

האיחוד האירופי הציג מערכת חדשה להנפקת דרכונים לאזרחי מדינות האיחוד האירופי. המערכת החדשה עושה שימוש בטכנולוגיה דיגיטלית, שבב ביומטרי ותוכנת זיהוי פנים. התהליך גוזל פחות זמן ומאובטח יותר מתהליך הנפקת הדרכונים הישן על בסיס נייר. האיחוד האירופי (האיחוד האירופי) מנפיק דרכונים לאזרחיו מאז שנות ה-50. זהו מסמך חשוב המאפשר לאזרחי האיחוד האירופי לטייל בחופשיות ולגור בכל מדינה באיחוד האירופי. דרכון האיחוד האירופי הוא תעודת זהות אירופאית נפוצה המונפקת על ידי מדינות החברות באיחוד האירופי. העיצוב הנוכחי הוצג בשנת 2007 והוא תקף ל-10 שנים. אדם חייב להיות אזרח של מדינה חברה באיחוד האירופי או בעל זכות תושבות קבע, או שיש לו מעמד של פליט, כדי לקבל דרכון של האיחוד האירופי. האיחוד האירופי מנפיק דרכונים כבר זמן מה. הדרכון האירופי הראשון הונפק ב-1957 ומספר המדינות שהנפיקו אותו גדל עם השנים. להוצאת דרכון אירופאי בקלות ובמהירות ביקרו באתר שלנו בכתובת: europassport.co.il

ישנם שלושה סוגים שונים של דרכונים:

1) דרכון ביומטרי מונפק על ידי מדינה המאפשרת לאזרחים להתגורר בכל שאר המדינות החברות באיחוד האירופי.

2) דרכון דיפלומטי מונפק לחברי נציגות דיפלומטית או עמדה קונסולרית.

3) דרכון רגיל מונפק על ידי מדינה לאנשים שאינם חברים בנציגות דיפלומטית או בעמדה קונסולרית.

ניתן לראות בהנפקת דרכונים מכשיר להשתלבות באיחוד האירופי. זהו מעשה שמסמל השתייכות לקהילה ועוזר לאנשים לעבור גבולות ביתר קלות. האיחוד האירופי (EU) הציג מדיניות חדשה המאפשרת לכל אזרחי האיחוד האירופי להגיש בקשה לדרכון ללא צורך לבקר בקונסוליה. לאחרונה הונהגה מדיניות חדשה על ידי האיחוד האירופי המאפשרת לכל אזרחי האיחוד להגיש בקשה לדרכון מבלי לבקר בקונסוליה. הדבר נעשה על מנת להגדיל את מספר האנשים שיש להם גישה לדרכונים ומסמכי נסיעה. המדיניות החדשה תיאכף מיוני 2018, ותאפשר לכל אזרחי האיחוד האירופי שאינם אזרחים של אחת מ-27 המדינות החברות ואינם מתגוררים באחת ממדינות אלו, וכן לבני משפחתם, ילדיהם, נכדיהם והוריהם. החוק, בין היתר, יכול להגיש בקשה לדרכון האיחוד האירופי.

אזרחי האיחוד האירופי יכולים לקבל דרכון אירופאי על ידי הגשת בקשה. אזרחי האיחוד האירופי יכולים להגיש בקשה לדרכון אירופאי על ידי הגשת טופס בקשה והוכחה לזהותם, הלאום והתושבות שלהם לרשות הרלוונטית במדינה שבה הם מתגוררים. לאזרחי האיחוד האירופי יינתנו דרכון אירופאי התקף בכל המדינות החברות באיחוד האירופי.