מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הוצאת ויזה לארה"ב למשפחה

תוכן עניינים

שירותי הנפקת ויזה בארה"ב היא משרד עורכי דין ההגירה הגדול והמקיף ביותר בארצות הברית. הם מספקים שירותים משפטיים ליותר מ-200,000 אנשים מדי שנה. שירותי הנפקת ויזה לארה"ב מספקת את כל סוגי שירותי ההגירה לרבות אשרות עבודה זמניות, מגורים קבועים, התאזרחות, גרין קארד ועוד ליחידים בארה"ב ומחוצה לה. הם גם מספקים מידע על נושאים משפטיים אחרים כמו דיני משפחה ומשפט פלילי למהגרים המחפשים חיים טובים יותר באמריקה

שירותי הנפקת ויזה לארה"ב

שירותי הנפקת ויזה לארה"ב היא חטיבה של מחלקת המדינה של ארצות הברית המנפיקה ויזות לאזרחים זרים מחוץ לארה"ב. שירותי הנפקת ויזה לארה"ב היא חטיבה של מחלקת המדינה של ארצות הברית המנפיקה ויזות לאזרחים זרים מחוץ לארה"ב. השירות קיים מאז 1855 והשתנה עם הזמן בתגובה לשינויים בדיני ההגירה וביחסים הבינלאומיים, כמו גם לשינויים בטכנולוגיה ובחברה. שירותי הנפקת ויזה אינם מוגבלים רק להנפקת אשרות אלא כוללים גם מתן מידע על חוקי הגירה, זמינות ויזה ונושאים קשורים אחרים לאזרחים זרים המבקשים להגר או לבקר בארה"ב למטרות עסקיות או למטרות תיירות.

הנפקת ויזה לארה"ב לכל המשפחה

 הנפקת ויזה לארה"ב היא חטיבה של מחלקת המדינה המנהלת בקשות לויזה לארה"ב לכל המשפחה. מחלקה זו מטפלת בכל בקשות הוויזה הנכנסות של אזרחים זרים שרוצים לבקר או לעבוד בארצות הברית. המחלקה אחראית על הוצאת ויזות לזכאים ועל ביצוע בדיקות רקע לפונים לפני הוצאת הויזה. המחלקה גם מסייעת לאזרחים זרים במעמד ההגירה שלהם ועובדת בשיתוף פעולה הדוק עם משרדים אחרים במשרד החוץ כדי לספק שירותים כגון עניינים קונסולריים ושירותי דרכונים. שירותי הנפקת ויזה לארה"ב ממלאים תפקיד חשוב בהבטחת שזרים הנכנסים לארצות הברית אינם מהווים איום על הביטחון הלאומי, בריאות הציבור או ביטחון הציבור בזמן שהם נמצאים במדינה.

שירותי הנפקת ויזה לארה"ב היא חברה המספקת בקשות ויזה לארצות הברית לאזרחים זרים המחפשים להגר או לבקר במדינה למטרות עסקיות. החברה פועלת מאז 2001 וסייעה ליותר ממיליון אנשים לקבל אשרות מאז. מטה החברה נמצא בניו יורק ומעסיק יותר מ-1,300 עובדים בכל רחבי העולם. שירותי הנפקת ויזה לארה"ב מסייעים למועמדים למלא את הטפסים שלהם בקלות על ידי שימוש במערכת אוטומטית, החוסכת זמן וכסף תוך מתן רמת דיוק גבוהה, לפי אתר החברה שירותי הנפקת ויזה לארה"ב הוא התהליך שבו מטופלים מבקשי ויזה למעמד של תושב ארעי או קבע בארצות הברית.

שירותי הנפקת ויזה לארה"ב מתחלקים לשני חלקים עיקריים:

1) תהליך הבקשה, וכן

2) תהליך השיפוט.

תהליך הבקשה מתחיל עם הגשת הבקשה של המבקש ומסתיים כאשר הוא מקבל החלטה מה-USCIS על בקשתו. תהליך השיפוט מתרחש לאחר מתן אשרה למבקש, והוא כולל אימות של מידע שנמסר במהלך תהליך הבקשה, וכן כל טיפול נוסף הנדרש בגלל הונאה או חשש לביטחון לאומי.

מחלקת המדינה של ארצות הברית מספקת שירותים למבקשי ויזה לארה"ב, לרבות הנפקת אשרות ודרכונים. שירותי הנפקת ויזה לארה"ב (VisaOS) היא תוכנית המשמשת הן אזרחי ארה"ב והן לא-אזרחים להגשת בקשה לאשרות ויזות או דרכונים מחו"ל או בארה"ב, באמצעות הדואר, באינטרנט או באופן אישי בקונסוליה או בשגרירות בחו"ל או בארה"ב (כולל קונסוליות ושגרירויות בחו"ל).

תוכנית VisaOS מספקת שירותים למבקשי ויזה המעוניינים להגיש בקשה לסוג מסוים של ויזה מחו"ל או בארה"ב (כולל קונסוליות ושגרירויות בחו"ל). זה כולל גם שירותי הנפקת דרכונים עבור שאינם אזרחים אשר פונים מחוץ לארצות הברית אך אינם יכולים לקבל דרכון בשעה הנוכחית שלהם.