מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הסעות תיירות פנים

תוכן עניינים

 

אם הייתם פעם בטיול מאורגן בחו"ל, אתם לבטח יודעים שאוטובוס התיירים שעומד לרשותכם יכול להשפיע מאוד על חוויית הטיול כולה. מידת הפאר של האוטובוס, נוחות הישיבה ונוחות הנסיעה, מיזוג האוויר, ניקיון האוטובוס, זמינות של מולטימדיה לרבות טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי וכמובן תרבות הנהיגה של הנהג עצמו – כל אלה משפיעים על חוויית הנסיעה באוטובוס שמהווה חלק מרכזי בטיול כולו. דבר אלה נכונים אחד לאחד גם במקרה של הסעות תיירות פנים ועל הסעות אלה מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של חברת טיולי העמק.

 

תיירות פנים בסיוע הסעות – הדרך הטובה והנכונה ביותר לטייל בארץ

תיירות פנים והזמנת אוטובוס מחברת טיולי העמק מבוצעת במקרים רבים באמצעות הרכבים הפרטיים של המשתתפים בטיול, לפחות כאשר מדובר בקבוצת חברים שמתחברת לטיול ליעד מסוים. יחד עם זאת, בטיולים מאורגנים של ארגונים, מועדוני תרבות, מוסדות חינוך, תנועות נוער ואפילו קבוצות חברים וקבוצות משפחתיות, אחד מפתרונות ההסעה הטובים ביותר הוא הפתרון של הסעות תיירות פנים באמצעות אוטובוס תיירים ייעודי. בנסיעה באוטובוס תיירים אתם לא צריכים לדאוג לערנות הנהג, לשמירה על כל הרכבים יחד בכל עת, לפקקים מרגיזים, חניה או כל טרחה אחרת שמאפיינת נסיעה עם הרכב הפרטי. הנסיעה באוטובוס תיירים מאפשרת לכם להירגע עד הסוף, להיות משוחררים מכל מחויבות ופשוט ליהנות מהטיול.

 

הסעות תיירות פנים – איזה אוטובוס מתאים לכם?

גם אם אתם קבוצה קטנה של אנשים, שלא יכולה למלא אפילו חצי אוטובוס, אתם עדיין יכולים ליהנות מהפתרון של הסעות תיירות פנים בצורה מאורגנת. חברות המציעות שירותי הסעות תיירות, מעמידות לרשותכם בדרך כלל מגוון רחב של כלי רכב החל מרכבי הסעה ל-10 נוסעים, דרך מיניבוסים עד 17 נוסעים, מידיבוסים עד 25 נוסעים וכלה באוטובוסים שיכולים להכיל בדרך כלל עד כ-50 נוסעים. הבחירה ברכב המתאים היא לא רק בחירה של עלות השירות, אלא גם בחירה של חוויית הטיול. ישנם מקרים בהם תרצו להיות מגובשים יחד ברכב קטן ואינטימי וישנם מקרים אחרים, בעיקר בטיולים עם ילדים, בהם תרצו להשאיר מרחב גדול, שיאפשר לילדים "לעשות רעש" בחלק אחד של האוטובוס בעוד אתם תוכלו ליהנות בחלקו האחר. פערי המחיר בין האפשרויות השונות הם לא גדולים במיוחד, לבטח לא כאשר מדובר בקבוצה מאורגנת שכל עלויות הטיול מתחלקות בצורה שווה בין כלל משתתפיה.

 

מה צריך להיות ברכב ההסעה?

כפי שאמרנו קודם לכן, אוטובוסים תיירותיים יכולים להציע לכם רמת פאר יוצאת דופן, ממנה נהנים בדרך כלל תיירים זרים המגיעים ארצה. אוטובוסים אלה עומדים לרשותכם בדיוק באותה מידה ואם זה מה שאתם רוצים להעניק לעצמכם, תוכלו לשכור אוטובוס תיירות מפואר עם כל הפינוקים וכל מה שהייתם יכולים לצפות מאוטובוס כזה לא הייתם נוסעים לטיול מאורגן באירופה. יחד עם זאת, ישנן גם אפשרויות נוספות וגם הן יכולות להתאים לכם מבלי לפגוע כלל בחוויית הטיול. כך למשל, לא בכל טיול אתם חייבים טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי ובמקרים רבים אפילו תעדיפו שאלו לא יהיו כלל. יחד עם זאת, נוחות ישיבה, נוחות נסיעה, מיזוג אוויר, ניקיון וכמובן נהג מקצועי ואדיב הם חמשת מרכיבים שעליהם אתם פשוט לא יכולים לוותר. את חמשת המרכיבים האלה אתם רוצים לוודא בכל הזמנה של שירות הסעות תיירות פנים ומן הסתם, די ברור שלא כל חברת הסעות יודעת להציע לכם את הסטנדרטים הללו.

מצד שני, אתם לא רוצים להפוך את התהליך של בחירת חברת הסעות למסע כומתה ללא סוף. הדרך הנכונה לבחור את חברת ההסעות היא לבחון שתיים עד ארבע אפשרויות שונות, לבקש הצעות מחיר מסודרות בהן מפורט מפרט הרכב, התחייבות מפורשת לפרמטרים ההכרחיים שפירטנו לעיל, תנאי ההסעה לרבות נקודות איסוף ופיזור, שעות וכן הלאה וכמובן מחיר. באמצעות הצעות מפורטות כאלה תוכלו לבצע השוואה אפקטיבית רק אל תמהרו לקפוץ תמיד על ההצעה הזולה ביותר. השתמשו באינסטינקטים הצרכניים שלכם על מנת להבטיח שבחירה בזול לא תעלה לכם ביוקר בחוויית הטיול.

חברת טיולי העמק היא אחת מחברות ההסעים המובילות בישראל ובכלל זה מציעה לכם מגוון רחב של רכבי הסעות תיירות פנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר לרבות כמובן כל הפרמטרים ההכרחיים, נהגים מקצועיים ואדיבים ומחירים אטרקטיביים ותחרותיים ביחס למחירי השוק.