מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

טיפים לבחירת פרגולות אלומיניום

תוכן עניינים

 

בשנים האחרונות תופסות פרגולות האלומיניום את מקומן בשוק הפרגולות הכללי, תוך שהן מדיחות את פרגולות העץ מהמקום הראשון ממנו נהנו לאורך עשורים שלמים. יש לכך כמובן סיבות טובות ואם מהסיבות האלה בחרתם גם אתם בפרגולה אלומיניום, הרווח כולו שלכם. ובכל זאת, בבחירת פרגולות אלומיניום, חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים נכון על מנת שתוכלו ליהנות מהיתרונות האמיתיים שמביא איתו האלומיניום ואשר הכניסו אותו אל היכל התהילה של עולם הפרגולות. בשורות הבאות ניתן לכם מספר טיפים לבחירת פרגולות אלומיניום כדי שגם אתם תוכלו לבחור נכון.

 

חוזק מבני

האלומיניום היא מתכת חזקה למדי, אבל לא חזקה כמו ברזל. חוזקו המבני של האלומיניום נובע בדרך כלל מהנדסה חכמה של פרופילי האלומיניום, שמגיעים עם מבנה הנדסי מורכב שמעניק להם חוזק רב. יחד עם זאת, כאשר מדובר על קונסטרוקציה כמו פרגולה, חשוב מאוד שהקונסטרוקציה הזאת תהיה בעלת חוזק מבני דומה לזה של ברזל או של קורות עץ עבות. על כן, בבחירת פרגולה, כדאי להתמקד בדגמים שמגיעים עם רגלי ברזל מצופות באלומיניום. המדובר בדרך כלל במוטות ברזל חזקים, שאותם עוטף שרוול אלומיניום שמבודד אותם לחלוטין מן הסביבה ומסתיר אותם, אך נעזר בחוזק המבני שלהם בכדי ליצור עבורכם פרגולה חזקה במיוחד.

 

קירוי שמתאים לכם

אפשרויות הקירוי הן רבות ומגוונות ולכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה. אחד מפתרונות הקירוי שהפכו לפופולאריים בתחום של פרגולות אלומיניום הוא קירוי ללא קירוי. המדובר למעשה, בפרופילים אלומיניום המסודרים בראש הפרגולה בצורת מסילות מוגבהות, כך שכאשר השמש מאירה מזווית, הפרופילים יוצרים רצף של רצועות צל שבסופו של דבר מצלילות את כל השטח כמו קירוי רגיל. פתרון זה יכול להתאים במקרים מסוימים ובמקרים אחרים להפוך לקטסטרופה של ממש. חשוב מאוד לוודא שפתרון זה מתאים לכם ואם לאו, ישנם המון פתרונות קירוי שכל אחד יכול להתאים לכם ואתם רק צריכים להכיר את היתרונות והחסרונות של כל אחד.

 

עיצוב שתואם לאווירה הרצויה לכם

גם בתחום העיצוב, תוכלו לגלות סגנונות עיצוב מסוימים שבולטים יותר מסגנונות אחרים. ייתכן גם שתראו דגם מסוים אצל חברים או שכנים ותרצו את אותו הדגם גם אצלכם. אלא שבפועל, אתם רוצים לבחון את עיצוב הפרגולה שאתם מזמינים בהתאם לאווירה שאותה אתם רוצים ליצור בגינה שלכם ולא תמיד זאת אותה האווירה שממנה אתם נהנים אצל אחרים. פרגולות אלומיניום מגיעות בדרך כלל בעיצוב מודרני, מוקפד ועם קווים מיושרים. בפועל, תוכלו להזמין את הפרגולה שלכם בכל סגנון שתרצו ואפילו לשלב בה עיטורי ברזל מעוגלים ומסולסלים אם אתם מתחברים יותר לסגנון העיצוב הוויקטוריאני העתיק. תוכלו לשלב גם עץ ואלמנטים אחרים בכדי להתאים את הפרגולה לאווירה הרצויה לכם ובהיבט הזה כדאי מאוד להשקיע זמן ומחשבה בבחירת העיצוב המתאים לכם ביותר.

בשיתוף עם https://alum-pergola.co.il/