מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

טרנד חולף או כאן בשביל להישאר? מנוי לזר פרחים שבועי

תוכן עניינים

אנחנו רואים את זה עכשיו בכל מקום: כוכבות רשת, משפיעניות, נשות טלוויזיה ועוד ועוד. זו באמת תופעה שהניצנים שלה, תרתי משמע, התחילו לפני שנה והיום זה כבר הטרנד הכי חם שאפשר. מנוי לזר פרחים שבועי\ חודשי או כל שבועיים הוא כנראה הדבר הבא. בואו נבין מה עושה את מנוי הפרחים השבועי לכל כך פופולרי!

 

מועדון לקוחות עסקיים

חנות פרחים בירושלים וחנויות רבות אחרות מציעות מגוון רחב של סוגי פרחים וסידורים מכל מיני סוגים וצבעים לכל אירוע. בחנויות השונות תוכלו למצוא פרחים טריים מכל הסוגים הקיימים בעונה ולבצע משלוחי פרחים לפי העדפות ועיצובים מתאימים על פי בחירתם. סידורי פרחים מתאימים להרבה מאוד אירועים ואנשים מה גם שזאת אחת המתנות או יותר נכון המחוות הפופולריות ביותר עוד מלפני מאות שנים.

 

פרחים ונשיות תמיד היו קשורים

שנייה לפני שנצלול לתוך סוגי המנויים למה הם כל כך פופולריים בואו רגע נבין מה יש לנשים עם פרחים. נכון זה מאוד מגדרי, אבל מה לעשות, פרחים מרגשים בעיקר נשים. לא סתם כל תחומי האמנות מדברים על הקשר שבין נשים – מיניות – פרחים. המון פעמים נשים ונשיות מיוצגים באומנות על ידי פרחים ומשהו בעדינות, בצבעוניות וביופי מזכירים המון את המין היפה הלא הוא המין הנשי.
אולי זאת הסיבה שהדבר הכי פופולרי הוא משלוחי פרחים בירושלים ובשאר הארץ.

 

לאילו מאורעות מתאים לשלוח זר פרחים טרי?

זרי פרחים או משלוחי פרחים מתאימים למאורעות עצובים ומשמחים גם יחד. מעבר לכך שיש מעין "מנהג" לשלוח פרחים או להביא זר פרחים לימים מסוימים כמו: יום האהבה, יום נישואין, ימי הולדת, ולנטיין דיי וכו'. יש עוד מאורעות משמחים ומרגשים שאפשר לבוא עם זר פרחים ביד או אפילו לבצע אותו במשלוח, לדוגמא: קידום בעבודה, מעבר דירה, סיום לימודים או אירועים עצובים כמו: התאוששות מניתוחים או החלמה אחרת וכו'.

 

מנוי משלוח פרחים שבועי – למה זה כל כך פופולרי?

מנוי משלוח פרחים שבועי אומר שלמעשה אתם מקבלים משלוח פרחים בכל שבוע באופן קבוע. גאוני לא? תחשבו על זה, בכל יום שישי אתם מקבלים זר פרחים ריחני וטרי שממלא לכם את הבית באנרגיות טובות וצבעוניות משמחת.
ואפרופו צבעוניות, אתם יכולים לבחור כבר במעמד רכישת המנוי, איזה פלטת צבעים בא לכם את הזר שלכם, איזה סוגי פרחים אתם הכי אוהבים, איזה סגנונות אתם אוהבים: קלאסיים? צבעוניים? רומנטיים? הכל בהתאם להאם אתם רוכשים לעצמכם או לאדם יקר וקרוב.

 

גברים, קניתם לכם כמה נקודות אצל האישה

אין מה לעשות, ברגע שאישה מקבלת כל שבוע זר פרחים היא מאושרת יותר, רגועה יותר והבית כולו באנרגיות אחרות. וזה לא אנחנו המצאנו, מחקרים רבים מראים את הכוח והשפעה שיש על פרחים על בני האדם ועל נשים במיוחד. לא פלא שכל כך הרבה גברים רכשו את המתנה הזו עבור האישה שלכם לכבוד היומולדת או מהרגע שהם עברו לגור ביחד עם בת הזוג שלהם. מתנה מקורית, מרגשת ומהממת.

 

זרים, לכולם

אגב, זרי פרחים הם לא רק לנשים. אנחנו יודעים ששמנו על זה דגש אבל אפשר לרכוש את המנוי או לשלוח זר פרחים גם לאמא, סבתא, חברה קרובה או אפילו לעצמכם. מה יותר כיף וטוב מלהראות אהבה לעצמכם על בסיס שבועי?

 

לסיכום

איזה כיף זה שתמיד יש בבית זר פרחים צבעוני וריחני. אנחנו לגמרי מבינים מה הופך את המנוי השבועי לכל כך פופולרי.