מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

לאילו אירועים מתאימים זר פרחי חמנייה?

תוכן עניינים

בשנים האחרונות הפופולריות של פרחי החמנייה התפתחה בכל רחבי הרשתות. הצורה המיוחדת של הפרח והצבע העז משכו את תשומת ליבן של נשים רבות.
לאיזה אירוע מתאים להביא זר של פרחי חמניות? כמה זמן הזר יחזיק ומתי העונה? כל מה שרציתם לדעת על זרי חמניות מחכה לכם ממש בהמשך!

 

פרח השמש – חמנייה

לא רבים יודעים, אבל חמניות דקורטיביות, כאלו המשמשות ליופי בלבד, שונות בתחילת מאלו שמגדלים לייצור מזון. הליבה של החמניות הדקורטיביות קטנה יותר, אך כמות עלי הכותרת גדולה יותר. הם ארוכים ומזכירים את קרני השמש החמה. למרות זאת, בעל חנות פרחים בירושלים מספר כי לקוחות רבים בוחרים זרי חמניות בחשש וקפדנות מפני שאינם יודעים לאיזה אירוע מומלץ לתת אותם.

 

יום הולדת של אישה

חמניות מייצגות בתרבות את החיים הארוכים מפני שסוג פרח זה קל לטיפול והוא נשאר עמיד בואזה לאורך זמן רב יותר מפרחים אחרים. משלוחי פרחים בירושלים מעבירים מאות של זרי חמניות מידי שנה בתור מתנה לסבתא, קרובת משפחה או דודה רחוקה.
כמו כן, ישנם נשים שהפרח הזה מסמל עבורן דווקא את הילדות, שדות פתוחים, קיץ בכפר או במושב, מראות שמאופיינים בעיקר בילדות של לפני 50 ואפילו 60 שנה.

 

מסיימת י"ב? נשף הסיום הוא הזדמנות מעולה לזר חמניות

עוד משמעות וסמליות שנמצאת בפרח החמנייה היא תקווה, אמונה ואופטימיות לגבי העתיד הטוב שהולך לבוא. גם מי מאיתנו שלא זוכר כבר איך זה לסיים את התיכון, להיות מבולבל, נרגש, לחוץ, חסר מסגרות ורגע לפני הגיוס לצבא – יכול לראות זאת על הילד שלו בעצמו. זרי חמניות הם אינם זרים נדושים. הם מאוד מקוריים ומעוררי השראה. הם מיוחדים ומראים שהאדם שהעניק עליהם חשב עליהם ורצה לעשות להם טוב ושמח בלב.

 

איחולי הצלחה ודרך מוארת

לפני כל שינוי גדול בחיים אנחנו מחפשים את נקודות האור והיציבות בחיינו. במודע או לא במודע. זרי חמניות מסמלים הצלחה ומזל. הם מעניקים תחושת ביטחון, הצלחה ואופטימיות בדרכים חדשות בחיים. אם אישה יקרה לכם מחליפה מקום עבודה, אולי עוברת מדינה, נפרדת מבן הזוג, לפני פרוצדורה רפואית כלשהי, עוברת עיר לצורך לימודים או כל שינוי משמעותי ומרגש שיש בחייה – זרי חמניות יכולים להאיר לה את היום ולהוסיף לה צבע ואופטימיות במסע שלה. בין אם הוא פיזי או נפשי לחלוטין.

 

זר חמניות להעלאת המורל

הצבע הצהוב הוא צבע של חברות ואחווה. לעיתים רבות תראו בסרטים ובטלוויזיה את הופעתם של פרחים בצבע לימוני לאנשים מכובדים או חברים. אפילו הבאת חמנייה אחת בודדה יכולה לעשות לאדם השני טוב ושמח בלב, לשפר את מצב רוחו ולהעלות לו חיוך על הפנים. לפעמים לא צריך להיות אירוע או דבר גדול בחיים של אדם אחר בשביל שנרצה להעלות לו חיוך על פניו.

 

לכבוד יום ההולדת של נערה\ ילדה

לילדה של חברים, לבת קטנה או אולי לשכנה: מומלץ לשלוח זר חמניות צהובות ורעננות. הפרח המיוחד הזה, הגודל שלו והצורה שלו שמזכירה שמש ענקית בצורת פרח מרגשת מאוד נערות וילדות קטנות. אל זר החמניות תוכלו להוסיף אאוסטומה או ורדים ולהפוך את הזר למעט רומנטי יותר. לדעתנו, זרי חמניות בשל עמידותם וחוזקם משמחים נערות וילדות לזמן ארוך יותר.

 

לסיכום

פרח החמנייה מסמל רגשות ותחושות רבות כמו: אופטימיות, חברות, אחווה, אור ואיחולי הצלחה. וכמו כל זר פרחים הוא גם מסמל את המחשבה של האדם ששלח אותו.