מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

למה כדאי לבחור סורגים שקופים לבית?

תוכן עניינים

כל אדם יודע שסורגים מהווים אלמנט חשוב ביותר שיש להתקין על חלונות ביתם ובמרפסת ביתם, כאשר המטרה של הסורגים היא לספק את הבטיחות המקסימלית לדיירי הבית הן מפני פריצה והן מפני נפילה. סורגים חשובים אפילו יותר כאשר מדובר על דירה הממוקמת בקומה גבוהה ומתגוררים בה גם ילדים. בכדי לספק את ההגנה הנדרשת לילדים בבית, יש להתקין סורגים. לא מעט אנשים מודעים לכך שחשוב להתקין סורגים בביתם, אך חוששים לפגום בעיצוב של הבית ועל כן, הפתרון הטוב ביותר עבורם כיום הוא סורגים שקופים.

סורגים שקופים- במה מדובר?

סורגים שקופים לחלונות מהווים טרנד עיצוב פופולארי ביותר בשנים האחרונות במגוון בתים ודירות מגורים, משרדים, מבנים מסחריים ועוד. מדובר על אלמנט עיצובי חדיש, אסתטי ואיכותי שלא מעט אדריכלים ומעצבי פנים אוהבים להשתמש בו. סורגים אלה מורכבים מתרכובת פולימרית מיוחדת אשר מכילה פולי קרבונט וכן חומרים נוספים. כל אלה מעניקים לסורג תכונות ייחודיות ביותר שכן, מעבר לעובדה שהוא שקוף וניתן לשלב אותו באופן הרמוני בעיצוב הבית, הרי שהוא נילן בחוזק מבני וכן בעמידות משמעותית ביותר בכל הנוגע לנזקים שונים שיכולים להיווצר כתוצאה מטמפרטורות גבוהות, פגעי מזג האוויר או פגיעה פיזית או מכאנית.

תרכובת פולי קרבונט שמהם עשויים הסורגים הללו היא תרכובת אשר מייצרים ממנה רצפות וכן מחיצות חסינות ירי. כאמור, מעבר לעובדה שהתרכובת המדוברת מציעה מקסימום בטיחות והגנה על דיירי הבית בשל העובדה שהסורג שעשוי ממנה הוא חזק ועמיד, הרי שהיא גם ניחנת בשקיפות מלאה והתכונות הללו הופכות אותה לחומר האידיאלי ליצירת סורגים.

 

מהם היתרונות של סורגים שקופים?

לסורגים שקופים יש לא מעט יתרונות: ראשית כל, הם שקופים לחלוטין והדבר מאפשר לנצל את הגודל המלא של החלון ולאפשר תצפית נקייה, שקופה וכמובן רחבה הרבה יותר.

מעבר לכך, הם מציעים הגנה מקסימלית על דיירי הבית שכן המבנה המיוחד שלהם הופך אותם לסורגים עמידים וחזקים ביותר. כך שלמעשה הסורגים הללו הטובים ביותר במניעת נפילות ובד בבד הם מספקים את ההגנה הטובה ביותר לבית מפני מצבים של פריצות וגניבות.

מכיוון שמדובר על סורגים שקופים, הרי שהם מציעים אסתטיקה לכל בית. בעוד שסורגים העשויים מחומרי גלם אחרים פוגעים בנראות של הבית ובעיצוב שלו, הרי שהסורגים השקופים לא פוגמים כלל בעיצוב או במראה והבית נשאר אסתטי ומעוצב כפי שהיה לפני התקנת הסורגים.

עוד יתרון של סורגים שקופים הוא המחיר שלהם. העלות של סורגים שקופים נמוכה באופן מהותי מהעלות של סורגי מתכת והסיבה לכך היא העלות הזולה באופן יחסי של חומרי הגלם וכן העובדה שבאופן יחסי קל יותר לייצר את הסורגים וכן להתקין אותם.

 

כיצד מתקינים סורגים שקופים?

התקנה של סורגים שקופים חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מכיוון שמדובר על סורגים שמטרתם היא להעניק הגנה לדיירי הבית, הרי שהם חייבים להיות מותקנים בצורה חזקה ואיכותית. על כן, לא כדאי לבחור בחברה לא מספיק מקצועית או מנוסה בתחום התקנת סורגים מעין אלה. יש לברר מראש איזו חברה ידועה במקצועיות שלה, במוניטין שלה ובהמלצות עליה בכל הנוגע להתקנת סורגים שקופים ולבחור בה.