מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

למה כדאי ללמוד בכפר הירוק?

תוכן עניינים

כל הורה יודע שחינוך ילדיו מהווה דבר חשוב ביותר. בין אם מדובר על החינוך בבית שהוא סופג ממנו ובין אם מדובר על החינוך במסגרת החינוכית שלו. מעבר לכך, כל הורה מעודד את ילדיו להגיע להישגים לימודיים שונים, התואמים ליכולות של הילד, לחקור, להתעניין ולאהוב ללמוד. אם אתם מחפשים מסגרת חינוכית מובילה עבור תלמידים מצטיינים ומחוננים עבור הילדים שלכם, כדאי שתכירו את הכפר הירוק. מדובר ללא ספק על אחת מהמסגרות החינוכיות שבהן תלמידים מפיקים את מרב ההנאה מלמידה ברמה גבוהה.

בית ספר הכפר הירוק- מה חשוב לדעת?

כאמור, בית ספר הכפר הירוק נחשב לאחד מבתי הספר המובילים ביותר עבור תלמידים מחוננים ומצטיינים. רמת הלמידה בבית הספר המדובר גבוהה ובד בבד, שמים דגש מהותי ביותר על ערכים וחינוך. ישנם מסלולי למידה שונים בבית הספר לרבות: מסלול קדם רפואה, מסלול סביבת מנהיגות ועוד ובכדי ללמוד באחד ממסלולי הלימודים הללו, יש צורך לעבור מבחן קבלה ייעודי. כמובן שגם בכדי להתקבל למסלול המחוננים יש צורך לעבור מבחן מחוננים וקבלה לכיתת מופת תהיה מותנית בעמידה בתנאים של המכינה אשר נערכת בכפר הירוק. הכפר הירוק הוא בית ספר שיספק לילדים שלכם חווית למידה התואמת לאופיים, לרצון שלהם לחקור ולדעת ולרמת האינטליגנציה הגבוהה שלהם ועל כן, אם הילד שלכם מצטיין או מחונן, אם הוא מפגין יכולות פנומנליות בתחום הלימודי ואם הוא משתעמם מהלמידה בכיתה רגילה בשל העובדה שמדובר על חומר שהוא כבר יודע, זה הזמן שלכם לברר אודות הכפר הירוק.

מסלול הלימודים בבית הספר הכפר הירוק

בבית הספר הכפר הירוק ניתן למצוא כמה מסלולי לימודים לרבות: הכפר הירוק מחוננים, כאשר מדובר על מסלול בשיתוף האגף למחוננים במשרד החינוך. הלימוד במסלול המדובר יהיה בקצב מוגבר, מעמיק והוא יועבר בדרכי הוראה שונות, כאשר לא פעם ישימו דגש על עידוד המחקר והלמידה העצמאיים של התלמידים. מעבר לכך התלמידים במסלול המדובר ייהנו מימי עיון אשר מועברים על ידי אוניברסיטאות שונות וכן תהיה להם אפשרות להשתלב בלימודים אקדמאיים במקצועות שונים. מסלול נוסף הוא מסלול מופת הכולל בו תוכנית מתקדמת בתחומי המתמטיקה, פיזיקה ומדעי המחשב. עוד מסלולים הם: מסלול מוזיקה קלאסית, מסלול מנהיגות סביבתית, מסלול מנהיגות כלכלית וחברתית, מדע ההנדסה, קדם רפואה ועוד.

מגוון המסלולים יאפשר לכם לשלב את הילד שלכם בלמידה מרתקת ומעניינת עבורו, אשר תסב לו הנאה רבה והישגים נאים.