מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מדוע להסיר קעקועים?

תוכן עניינים

קעקועים הם סוג של אמנות גוף שיש לאנשים רבים. ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מקבלים אותן, חלקן הן מסיבות אישיות כמו לציין אירועים מיוחדים בחייהם או לבטא את עצמם.

עם זאת, ניתן לראות בקעקועים גם סוג של פגיעה עצמית ונקשרו לבעיות בריאות נפשיות ופיזיות.

בשנים האחרונות חלה עלייה במספר האנשים שהסירו את הקעקועים בגלל שהם הרגישו שהגיע הזמן לשינוי.

למידע נוסף היכנסו לאתר המרכז להסרת קעקועים בלייזר

 

מה הקעקועים מסמלים?

קעקועים הם סוג של ביטוי עצמי ואמנות. זו דרך לספר את הסיפור שלך, לבטא את האישיות שלך ולגרום לך להרגיש ייחודי.

קעקועים הם חלק יפה מהביטוי העצמי שקיים כבר אלפי שנים. אבל יש להם גם חסרונות, כמו הסיכון לזיהומי עור ותגובות אלרגיות. מסיבות אלה, זה לא נדיר שאנשים מסירים את הקעקועים שלהם כדי להיפטר מהסיכונים הכרוכים בהם.

אנשים שרוצים להסיר את הקעקועים שלהם צריכים לעשות זאת לפני שהם מתחילים לחוות בעיות כלשהן.

קעקועים קיימים מאז ימי קדם. הם שימשו כצורה של זיהוי, וגם לציון או הנצחה של אירועים בחייו של אדם.

אבל היום קעקועים נתפסים באופן נרחב כצורת ביטוי מיושנת שמזוהה לעתים קרובות עם פושעים וחברי כנופיות.

יש אנשים שרואים בקעקועים סוג של ביטוי עצמי, בעוד שאחרים רואים בכך מעשה של מרד בחברה. אבל האמת היא שניתן לראות בקעקועים כהשתקפות של האישיות והערכים שלך.

אז אם אתה רוצה להסיר את הקעקוע שלך, אתה צריך לשאול את עצמך למה קיבלת אותו מלכתחילה ואיזה מסר אתה רוצה לשלוח על עצמך לאחר הסרתו.

קעקועים הם חלק מזהותם של אנשים רבים והם קיימים כבר זמן רב. עם זאת, הם הופכים יותר ויותר נחלת העבר.

יש אנשים המאמינים שהסרת קעקועים היא רק עוד דרך לצמצם את האוכלוסייה כדי לנהל אותם ביתר קלות. בעוד שאחרים חושבים שזה רק טרנד שייעלם בקרוב.

קעקועים הם תזכורת קבועה לעברו של אדם וביטוי למי שהוא. עם ההתקדמות בטכנולוגיה, הסרת קעקועים הופכת לקלה יותר ובמחיר סביר יותר.

 

סיבות להסרת קעקועים

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים מסירים את הקעקועים שלהם, כולל שינוי עבודה, שינוי קריירה, או פשוט רצון להיפטר מהזיכרונות הקשורים אליו.

יש אנשים שמסירים את הקעקועים שלהם בגלל שהם מרגישים שזה כואב מכדי לשמור עליהם בחיי היומיום שלהם. אחרים רוצים להסיר אותם כי הם כבר לא מרגישים שהקעקוע מייצג אותם או את מה שהם מייצגים.

קעקועים הם סוג של אמנות גוף שקיימת כבר מאות שנים. הם שימשו במקור כאמצעי לזהות את הלובש ולסמן את השתייכותם לקבוצה או לשבט מסוים. כיום, קעקועים פופולריים יותר מאי פעם עם אנשים מכל תחומי החיים שעושים אותם.

אבל עם העלייה בפופולריות, מגיעה העלייה בבקשות להסרת קעקועים. בשנת 2015, היו מעל 2 מיליון בקשות הסרה שהוגשו באמצעות טיפולי לייזר ושיטות אחרות. עם הגידול הזה בביקוש לשירותי הסרת קעקועים, חברות רבות החלו לנקוט עמדה נגד קעקועים על ידי איסור על המשרדים והקמפוסים שלהן.

מעסיקים מסוימים עשויים שלא לרצות אנשים עם אמנות גוף שיוצגו בעבודה כי זה יכול להסיח את הדעת או להפחיד אחרים. מעסיקים אלה עשויים לדאוג לגבי האופן שבו קעקועים עשויים להשפיע על הפרודוקטיביות והמורל בקרב עובדים שעובדים בשיתוף פעולה הדוק