מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מה אתם חייבים לדעת על ביטוח רכב?

תוכן עניינים

הגיעה מבחינתכם השעה לקנות רכב? עד היום עשיתם כל מה שיכולתם כדי להתנהל בצורה אחרת, אך בפועל זה לא עובד יותר? האמת היא, שאתם לא לבד. הרבה פעמים השינוי מגיע כשהילדים נולדים, שכן קשה לנסוע בתחבורה ציבורית עם ילד קטן. בנוסף, עם הילדים הרבה פעמים הדברים פתאומיים ולא צפויים. לכן ברור מדוע זה הרגע הנכון לקנות מכונית. מה שכן, אתם חייבים לעשות לרכב שלכם גם ביטוח רכב, כי אתם לא באמת רוצים להסתכן הרי. ביטוחים שונים לרכב הם עולם ומלואו וכאשר תתחילו לבחון את הדברים לעומק, אתם תראו שאתם עלולים מעט ללכת לאיבוד. איזה ביטוח באמת יתאים לכם? מה נכון לכם ואיך תדעו שברגע האמת יהיה לכם אל מי לפנות? אין ספק ששווה לבדוק כמה שיותר נתונים לעומק כדי לדעת שאתם בוחרים בצורה נכונה.

 

כמה תשלמו על ביטוח רכב?

אין ספק שאחד מהדברים שהכי מטרידים את כל מי שרוצה לעשות ביטוח עבור הרכב שלו, זו שאלת המחיר. כמה באמת נשלם? והאם הביטוח יעלה יותר מהרכב עצמו? חשוב להבין שיש גורמים שונים שיכולים להשפיע על שאלת המחיר. למשל: באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים? האם זו חברה מאוד וותיקה ששמה הולך לפניה? או שאולי אתם מעדיפים חברת ביטוח חדשה שאיש לא מכיר ושמציעה מחירים נמוכים יותר? בנוסף, כמובן שגם נתוני הרכב ישפיעו על המחיר. ביטוח רכב זזה מסוג אותם הדברים שהמחירים שלהם יהיו שונים מאוד בין רכב ישן ובין רכב חדש שזה עתה עלה על הכביש. עוד גורם שישפיע על המחיר שאתם עומדים לשלם זו כמובן השאלה האם אתם עושים רק ביטוח חובה לרכב או שאתם מעדיפים לעשות גם ביטוח מקיף. לבסוף, גם נתוני הנהגים עצמם ישפיעו על עלות הביטוח. למשל, האם אתם נהגים חדשים? נהגים צעירים? או שאולי אתם מגיעים עם יותר מעשרים שנות ניסיון כנהגים?

 

חברת ביטוח שאפשר לסמוך עליה

למרות הרצון של כל כולנו לשלם כמה שפחות, כדאי לקחת בחשבון, בין היתר, את אמינות החברה שבה אתם בוחרים. כלומר, זה שאולי חברת ביטוח מסוימת יכולה להציע לכם ביטוחים שונים לרכב במחירים מאוד נמוכים ביחס למחירי השוק, לא בטוח שזו תהיה הבחירה הנכונה. רצוי לבחור חברה שתהיה כמה שיותר אמינה, ולכן, רגע לפני שאתם עושים ביטוח רכב אצל חברה כזו אחרת, כדאי שתקראו לגבי חוות דעת. האם לקוחות אחרים שנאלצו להפעיל את הביטוח ויצרו קשר עם חברת הביטוח המדוברת באמת קיבלו מענה? או שמדובר על עוד אחת מאותן חברות ביטוח שמנסות לגלגל אל הלקוח את כל האחריות? מדובר על נקודה מהותית. אומנם לא תרצו להגיע למצב שבו אתם צריכים להפעיל את הביטוח, אך זה עלול לקרות לכולנו. לכן, אם לפחות תדעו שתקבלו מענה מקצועי, תוכלו להיות רגועים יותר לגבי בחירתכם.