מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מה ההבדל בין פילאטיס מכשירים לפילאטיס מזרן?

תוכן עניינים

פעילות פילאטיס הפכה להיות בשנים האחרונות לפעילות אהובה על כולם. גברים ונשים כאחד מוצאים את עצמם מבצעים את הפעילות הזאת בצורה קבועה ועקבית. בשונה מפעילויות אחרות, הפעילות הזאת מביאה איתה יתרונות רבים. כל אחד יכול למצוא את עצמו מבצע את הפעילות, גם כאלה שמגיעים ללא כל ידע קודם. אך אחת מההתלבטויות הגדולות היא ההתלבטות הין פילאטיס מכשירים לבין פילאטיס מזרן. אז איזה מבין האפשרויות הללו הכי מתאימה לכם? החלטנו להסביר לכם על ההבדלים בין סוגי הפעילויות השונות, כך שתוכלו לעשות את ההחלטה שנוחה לכם. ברגע שתבחרו את הפעילות שמתאימה לכם השמיים הם הגבול.

 

איזה אפשרות מתאימה למתאמן המתחיל?

המתאמן המתחיל יכול למצוא את עצמו מבצע את הפעילויות הללו בדיוק כמו שצריך. זה מה שהופך את הפילאטיס לפעילות מאוד אהודה על מתאמנים הנמצאים בתחילת הדרך. אך בהשוואה בין פילאטיס מכשירים לבין פילאטיס מזרן, האפשרות השנייה היא העדיפה. פילאטיס מזרן זוהי פעילות שלדעת רוב המומחים תתאים יותר למתאמנים הנמצאים בתחילת הדרך. אך נדגיש שוב כי מדובר על המלצה בלבד, ולא על מצב שיהיה נכון בכל סיטואציה. כאשר מתחילים לבצע את התרגילים על מזרן יהיה קל יותר להתקדם למכשירים. אנו מציעים לכל מי שמבצע את האימון לראשונה להתחיל מהמזרן ולעבור בשלב מתקדם יותר למכשירים השונים.

 

מהי האפשרות האידיאלי לירידה במשקל?

לא מעט גברים ונשים בוחרים לבצע אימוני פילאטיס על מנת לרדת במשקל. החדשות הטובות הן ששתי הפעילויות הללו יאפשרו לכם לרדת במשקל בצורה טובה. אך בשורה התחתונה פילאטיס מכשירים יכול להראות תוצאות הרבה יותר טובות. השימוש במכשירים מסייע להתנגדות של הגוף ומאפשר להתאמץ יותר. כמובן שגם כאן מדובר על טענה שתהיה נכונה ברוב המקרים, אך לא בכל המקרים. כל עוד תבצעו את הפעילות על פי כל הכללים לא אמורה להיות סיבה שלא תשיגו תוצאות. המכשירים מסייעים להגדיל את מסת השריר בגוף, דבר שישפיע באופן טבעי על אחוזי השומן. כמובן שתמיד תוכלו להתייעץ עם מאמן מוסמך על מנת לקבל ממנו תובנות שנכונות לכם.

 

מה כדאי לבחור למי שאוהב גיוון?

עוד סיבה שבגללה לא מעט אנשים מבצעים פעילות פילאטיס היא אפשרויות הגיוון. האפשרות הזאת מביאה איתה גיוון משמעותי בהשוואה לכל פעילות גופנית אחרת. הרי היעדר גיוון הוא הפרמטר המרכזי שמביא לשחיקה אצל מתאמנים מתחילים או מנוסים. פילאטיס מכשירים מנצח גם בהשוואה הזאת, כי הוא מאפשר לכם לשחק עם המכשירים. בכל אימון תוכלו למצוא את עצמכם משלבים מכשיר אחד, ומכניסים תרגילים חדשים. קיימים עשרות רבות של מכשירים ועם כל מכשיר ניתן לבצע תרגילים רבים. המשמעות היא שעד שתסיימו את מכסת האפשרויות, תוכלו לחזור ישירות להתחלה. סוף כל סוף תוכלו לבצע פעילות גופנית שלא שוחקת אתכם במהרה.

 

איזה פעילות מתאימה למתאמנים מהבית?

הקורונה הביאה את כולנו למצב שבו נעדיף להתאמן מהבית ולא בחדרי כושר עמוסים. יכולות להיות לא מעט סיבות שיביאו אתכם למסקנה כי מוטב לכם ללכת על האופציה הזאת. פילאטיס מכשירים מחייב אתכם להיות בסטודיו או להקים סטודיו קטן בתוך הבית שלכם. מהסיבה הזאת מי שירצה להתאמן מהבית יצטרך ללכת על האפשרות של פילאטיס מזרן. יש כאלה שמשלבים אימונים בחדר כושר או בסטודיו ואימונים בבית. כמובן שגם אתם תוכלו למצוא את עצמכם עושים את השילובים האלה. בשורה התחתונה נדגיש כי מה שטוב לאחרים לא בהכרח יהיה טוב לכם. אתם אלה שאמורים לבחור את הפעילות שהכי התחברתם אליה.