מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מה חשוב לבדוק כשמחפשים מעבדת סמארטפונים?

תוכן עניינים

 

הסמארטפון הוא אחד המכשירים החשובים לנו ביותר, ואולי אפילו הכי חשוב. אנשים רבים מדווחים על תחושה מוזרה במיוחד כשהטלפון החכם שלהם מתקלקל, לפעמים אפילו תחושה דומה לאיבר חסר בגוף. על-מנת לצמצם ככל האפשר את פרק הזמן שבו אי אפשר להשתמש בסלולרי, וכדי שהתיקון יהיה מושלם כך שלא תצטרכו לחזור למעבדה תוך זמן קצר, חשוב לבחור באופן מושכל את המקום שבו יתבצע הטיפול במכשיר התקול. הטיפים הבאים יעזרו לכם בבחירה.

ניסיון

המפתח העיקרי לטיפול מוצלח בסמארטפון שיש בו בעיה כלשהי – שקע טעינה פגום, מסך שבור, תקלה בלוח האם, קורוזיה וכו' – הוא ניסיון. מעבדה סלולרית ותיקה שעובד בה צוות עם ניסיון רחב כבר נתקלה בכל המקרים האפשריים של התקלות, וגם מכירה היטב את כל דגמי המכשירים הקיימים, כולל אלה הפחות נפוצים, ולכן תדע לטפל בתקלה באופן המקצועי ביותר וגם בזמן קצר ככל האפשר – כך שלא תצטרכו לחכות זמן רב מדי עד שתוכלו לחזור ולהשתמש בסלולרי.

הקפדה על חלקים איכותיים

הדגש החשוב השני בעבודתה של מעבדה לתיקון סמארטפונים הוא שימוש בחלקים איכותיים ובמידת הצורך מקוריים, כלומר של היצרנית המקורית. מסיבה זו כדאי להעדיף רשתות – למשל רשת חנויות ומעבדות סלולר מקסימה שלה מספר סניפים בבאר שבע – וזאת משום שהן מקפידות לעבוד עם חלפים מובחרים כדי לא לסכן את המוניטין שלהן.

בדיקה ללא עלות

עבור חלק מסוגי התקלות נדרשת בדיקה ראשונית, כדי שאפשר יהיה לספק הצעת מחיר על בסיס תמונת מצב מדויקת. את הבדיקה הזו מבצעות מעבדות איכותיות בלי לגבות תשלום מהלקוח, אם כי ייתכן שהתנאי לכך יהיה התחייבות לתקן את המכשיר באותו מקום (כל עוד העלות לא גבוהה מדי). כדאי לברר מראש האם זו המדיניות במעבדה שאתם מגיעים אליה.

אחריות מלאה

באופן טבעי כדאי להעדיף מעבדות סלולריות כמו מקסימה באר שבע שמעניקות אחריות מלאה על כל תיקון. חשוב לוודא שהאחריות ניתנת בכתב, ומפרטת באופן ברור מה היא כוללת ולאיזה פרק זמן היא תקפה. במעבדות המצטיינות תקבלו גם הנחיות מפורטות וברורות כיצד להתנהל על-מנת שהתקלה שהשביתה את הסמארטפון, ומן הסתם גרמה לעוגמת נפש בלתי מבוטלת, לא תחזור על עצמה.

זריזות

כל דקה שבה הסמארטפון במעבדה מרגישה כמו שעה ולפעמים כמו יום שלם. במקרים רבים מעבר לתחושה הלא נעימה, נגרם גם שיבוש חמור ביכולת להתנהל – מבחינת האינטראקציות החברתיות, בחלק גדול מהמקרים גם ענייני עבודה נפגעים ועוד. בהתאם כדאי להעדיף מעבדות שמתנהלות ביעילות ומבטיחות לוח זמנים קצר עד להשלמת הטיפול במכשיר שלכם. בחלק מהמעבדות מוצעים גם שירותי שליחים שחוסכים לכם זמן יקר. בכל מקרה חשוב כמובן לוודא שהמהירות לא באה על חשבון על האיכות, כדי שתוכלו ליהנות מהסמארטפון בלי לדאוג.