מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

משכנתא הפוכה בדרך המהירה ביותר

תוכן עניינים

היום כל אחד יודע שמי שרוצה לרכוש דירה ואין לו בחשבון הבנק את כל הסכום מראש, יכול לקחת משכנתא. בימינו יש כל מני סוגים של משכנתאות, ואחת מהן הינה משכנתא הפוכה.

אם אתם בגילאי השישים ומעלה, וצריכים להשיג כסף כדי לשלם את המשכנתא שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי משכנתא הפוכה. זה מאפשר לכם להמיר חלק מההון העצמי המגולם בבית שלכם להון מזומן ועוד מבלי שתצטרכו למכור את הבית או לשלם חשבונות נוספים חודשיים. אמנם רצוי לקחת בחשבון שזה מצד אחד יכול להיות מאוד מפתה אך מצד שני זה עלול לפגוע בכם מבחינת ירושה והון שעובר ליורשים שלכם. במידה והחלטתם שאתם הולכים על זה, כדאי מאוד לבצע סקירה מקיפה בנוגע לסוגים השונים של המשכנתאות ההפוכות.

דרך פרץ פיננסים תוכלו להשיג מידע וייעוץ מקצועי בכל הנוגע ללקיחת משכנתאות הפוכות!

 

אז איך למעשה עובדת משכנתא הפוכה?

כאשר אתם לוקחים משכנתא רגילה, אתם צריכים לשלם למלווה כל חודש במהלך מספר השנים על מנת שבסופו של התקופה, הסכום שיצטבר במהלך החודשים יאפשר לכם לקנות את הבית. במשכנתא הפוכה לעומת זאת, מקבלים הלוואה בה המלווה בעצמו משלם לכם. מה שקורה זה שהמשכנתא ההפוכה לוקחת חלק מההון העצמי המגולם בבית שלכם וממירה אותו לסכום שאתם אמורים לשלם על הבית החדש, שזה מעין תשלום על מקדמה עבור ההון העצמי הביתי שלכם.

הכסף אותו אתם מקבלים בדרך כלל פטור ממס. בדרך כלל, אתם לא אמורים להחזיר את הכסף כל עוד אתם גרים בבית שלכם. ברגע שמי שלוקח משכנתא הפוכה נפטר או מוכר את הבית, אתם או בני זוגכם אמורים להחזיר את ההלוואה. לפעמים זה אומר למכור את הבית כדי לקבל את הכסף שישמש להחזרת ההלוואה.

 

כמה מן היתרונות של לקיחת משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה יכולה להוות פתרון מעולה עבור מימון יעודי לאנשי גיל הזהב. היא מאפשרת קבלת הכנסות נוספות וכמו כן שמירה על רמת איכות חיים נאותה עבור מבוגרים שיש בבעלותם כבר דירה, ובמיוחד בשל מקרים רבים שבני המשפחה לא יכולים או לא מעוניינים לסייע במימון המבוגר.

אם אתם בני גיל הזהב ומעוניינים לשמוע עוד על הצעות כדאיות ואטרקטיביות לרכישת דירה, פנו אל פרץ פיננסים ותקבלו את השירות והייעוץ הטובים ביות!