מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

משתמשים במכשירי גז בבית או בחצר? הנה מספר המלצות מטכנאי גז שיכולות לעזור לכם:

תוכן עניינים

לרובנו יש מכשירי גז בבית, כמו כיריים, מחמם מים, גריל גז, תנור, ועוד… בנוגע לשימוש במכשירי גז, הבטיחות היא הנושא המרכזי שחשוב להתחשב בו. 
בואו נעבור על כמה נקודות חשובות של מכשירי גז שיש ברוב הבתים:

 

התקנה של מחמם מים בגז: 

כולנו מכירים את המשפטים "שוב שכחתי להדליק בוליר" , "אבא נגמרו המים" ועוד…
בבתים עם מחמם מים על גז כמעט ואין יותר את המשפטים האלה, המכשיר דואג שיהיו מים חמים 24/7 ומחמם מים רק שצרך ולא מעבר.
יש לא מעט מקרים שבהם רוב הלקוחות מאוד רוצים את המכשיר אבל לא יודעים כמה באמת זה עולה, הנה כמה טיפים שתוכלו לבדוק מראש שיסייעו לכם בתמחור נכון של התקנת המכשיר בשיחה עם טכנאי גז.
התקנת מחמם מים בגז דורשת תכנון מראש. חשוב לוודא שיש מקום נגיש למכשיר, קו גז זמין (הוספת נקודה או הארכה יתבצעו בתשלום נוסף ברוב המקרים), נקודות חשמל ומים בסביבה.
חשוב להבין שחימום המים בגז תלוי גם בטמפרטורת המים הנכנסים למכשיר, זאת אומרת שכאשר יש מים חמים מדוד השמש המחמם לא נכנס לפעולה. 

 

גריל גז: 

גריל הגז הוא מכשיר פופולרי ונעים לשימוש. לפני השימוש, חשוב לוודא שיש ברז גז או בלון גז קטן שמחובר לווסת לחץ מתאים. המלצה חמה היא לבדוק אם הגריל מגיע מורכב או בחלקים ואז צריך להרכיב אותו (בעיקר למזמינים מחו"ל), כי ייתכן שתצטרכו להרכיב לבד או לקחת שירות הרכבה בתשלום.

מנגל גז

כיריים גז:

מחליפים? מתחדשים? תעשו כמה בדיקות לפני שאתם הולכים לרכוש את הכיריים החדשות, וודאו שמיקום ברז הגז עומד בתקן, תבדקו את המידות של הכיריים החדשות מבחינת אורך, רוחב ועומק כדי לא להגיע למצב שבו מגיעים להתקין את המכשיר אבל הוא לא יושב במקום כמו שצריך. 

כיריים גז

איך לשמור נכון על מכשירי הגז בבית?

הנה כמה המלצות מטכנאי גז עם מעל 20 שנות ניסיון בתחום שיכולות לסייע לכם להשתמש במכשירי הגז באופן נכון, בטוח וגם להאריך את חיי המכשיר:

התקנת מכשירי גז חייבת להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמך.
מכמה סיבות חשובות:

  • בטיחות: טכנאי הגז מבין בתקני הגז שמוציא משרד התשתיות שנועדו לשמור על בטיחותכם. הוא דואג לכך שההתקנה תהיה בהתאם לתקנים וללא סיכונים מיותרים.
  • מקצועיות: טכנאי הגז מגיע עם הידע, הניסיון והכלים הדרושים להתקנה תקינה ולטובת השימוש במכשירי הגז. הוא יודעים לחבר את החלקים הרלוונטיים, לבצע בדיקות ולהתקין את המכשיר כראוי.

תחזוקה נכונה:
לאחר התקנת המכשירים, חשוב לשמור על תחזוקה נכונה. הנה כמה טיפים קטנים שיכולים לסייע:

  • ניקוי באמצעות מים, סבון, וסקוץ': ניתן לנקות את המכשירים בעזרת מים וסבון כאשר הם חמים. זה יעזור להסיר שאריות ולשמור על ניקיון המכשיר.
  • כמה שפחות שימוש בחומרי ניקוי חזקים: תשתדלו להימנע מחומרי ניקוי חזקים שיכולים לגרום לנזק למכשירים ולמרכיבים החשמליים שבהם. זה לא אומר לא להשתמש בכלל אבל כשאנחנו משתמשים אז בעדינות.
  • ניקוי תקופתי על ידי טכנאי: מעת לעת, כשהאש בכיריים דועכת או יש ירידה בטמפרטורת המים במחמם, ניתן לקרוא לטכנאי גז לביצוע ניקוי למבערים של המכשיר. זה יעזור לשמור על ביצועים טובים ובטיחותיים.

 

טכנאי גז דואג גם לבטיחותכם וגם לחיי המכשירים

מכשירי גז הם חלק חשוב מבתינו,וחשוב להשתמש בהן באופן בטיחותי ונכון. אם יש לכם שאלות או דאגות בנושאי בטיחות גז, התקנות ותחזוקת מכשירי גז מוזמנים ליצור קשר עם ירון משה – טכנאי גז מומלץ בחיפה והקריות