מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

נפגש בשמחות: מה המוצרים שאתם חייבים לרכוש לכבוד העלייה לתורה של הילד?

תוכן עניינים

מזל טוב! אם אתם כאן כנראה שהילד שלכם עולה לתורה בקרוב. באמת מעמד ואירוע מאוד מרגש ועוצמתי. אתם בטח שואלים את עצמכם מה יכול לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח – בדיוק בשביל זה החלטנו לכתוב לכם את המאמר הבא. אתם תמצאו כאן מוצרים משלימים מגניבים לעליה לתורה של הילד שלכם. כאלו שיצרו אווירה של אחדות, שיהיו מחווה יפה וגם שיישארו כמזכרת לכל החיים.

מוכנים? בואו נתחיל!

 

מה להדפיס לכם היום?

תמונה על מתנה היא מסורת של שנים בהמון משפחות בישראל. ויש לכך הרבה סיבות. בסופו של דבר מה שהכי כיף בלחגוג אירועים משפחתיים הוא האווירה של האהבה, משפחתיות, אכפתיות שיש בהם. אפשר להדפיס תמונה ולהוסיף כיתוב כמעט לכל מוצר שעולה לכם לראש, אבל איך להתאים את המוצר לאירוע או לאדם שאליו אתם מייעדים את המתנה? זו כבר משימה יותר קשה לחלק מהאנשים. בגלל זה שווה לכם לקרוא עד הסוף ולגלות את כל הסודות שלנו משנים של ניסיון.

 

אז, על אילו מוצרים ניתן להדפיס תמונה ולהוסיף כיתוב?

שאלה מעולה. ניתן להדפיס על מגוון רחב של מוצרים וביניהם: הדפסה על כוסות זכוכית, חולצות, כוסות צ'ייסר, כיפות, בקבוקים טרמיים, בקבוקים רב פעמיים, ספלים, אבני בזלת, מוצרי עץ, תיקים, קלמרים, מחזיקי מפתחות, קייסים לטלפונים חכמים ועוד ועוד ועוד. יש כל כך הרבה אפשרויות מגניבות ומקוריות שאתם יכולים לעוף עם הדמיון שלכם רחוק למעלה. ומה יותר מרגש מלרכוש למישהו מתנה שהיא גם שימושית וגם עם תמונה שלכם ביחד? משהו שיזכיר לו עד כמה אתם אוהבים אותו וחושבים עליו כל הזמן.

 

העלייה לתורה של מיכאל

בעליה לתורה של מיכאל, אמא שלו עשתה מעשה, היא לקחה תמונה של מיכאל והדפיסה על חולצות וכיפות וצירפה את הכיתוב "העלייה לתורה של מיכאל" המשפחה הנרגשת הגיעה כולה לבושה בחולצות והגברים עם הכיפות. לאחר מכן נשארה להם מזכרת מקסימה ומרגשת מהאירוע וכמובן שמיכאל הרגיש המלך של היום, שכולם חושבים עליו ומקדישים לו את מלוא תשומת הלב לכבוד היום המיוחד שלו שבו הוא הופך מילד לגבר.

 

העלייה לתורה של גון

המשפחה של גון וגם החברים שלו אוהבים להתלבש יפה וחגיגי, לכן אמא של גון ידעה שחולצות עם תמונה זה לא בדיוק בשבילהם. היא חשבה על רעיון אחר: היא הדפיסה את התמונה של גון ביחד עם הכיתוב "העלייה לתורה של גון" על בקבוקים טרמיים ששומרים על הטמפרטורה של המים. ככה כל האורחים גם קיבלו מתנה מקורית, שימושית ומקסימה וגם גון התרגש מאוד לראות את כולם שותים מים מבקבוקים שהפרצוף שלו מודפס עליהם. לאחר מכן כולם המשיכו להשתמש בבקבוקי המים והנכחו לגלות עד כמה הם שימושיים ואיכותיים. מתנה מעולה וגם מרגשת לא חושבים?

 

העלייה לתורה של ליאור

המשפחה של ליאור צילמה תמונה משפחתית מהממת ליד הכותל. כולם היו לבושים יפה וחגיגי בצבעים לבנים ויצאה לכולם תמונה מאוד מוצלחת. היא החליטה שכדאי למסגר אותה. היא הגיעה להדפיס 4 העתקים של התמונה על אבן בזלת מהמם. לאחר מכן היא חילקה את התמונות כך שהייתה תמונה לסבתא, לדודה ולדוד כדי שלכולם תהיה מזכרת נעימה ויפה מהאירוע המשפחתי שלהם. האמת? אנחנו אהבנו!

 

לסיכום

מתנות לאורחים באירועים יכולים להיות התלבטות של ממש, לכן אנחנו מעדיפים וממליצים גם לכם, להעניק להם מתנות שהם גם שימושיות וגם סנטימנטליות.