מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

סוגי הקירות שעליהם ניתן לתלות טלוויזיה

תוכן עניינים

נדיר מאוד להיכנס לדירה ולא לראות בה מספר טלוויזיות המתוקנות באזורים שונים. יש כאלה שמתקינים טלוויזיה בסלון ובחדרי השינה, ואחרים מתקינים אפילו במטבח. קשה מאוד לדמיין איך החיים שלנו היו נראים אילולא היינו צופים בטלוויזיה על בסיס קבוע. אך על מנת שתוכלו להתקין את הטלוויזיה, יהיה עליכם להכיר את הקירות השונים שעליהם ניתן לבצע את ההתקנה. נדגיש כי כיום ניתן לבצע התקנת טלויזיה על קיר מכל סוג שהוא. אך יש צורך להכיר את ההבדלים בהתקנות, וכך תעשו את הבחירה הנכונה. הבחירה הנכונה באופן קבוע תהיה לפנות אל איש מקצוע מיומן ומנוסה.

 

התקנה על קיר רגיל

ברוב המקרים הטלוויזיות מותקנות על קירות רגילים, כאלה שניתן לראות באזורים שונים בבית. ההתקנה על הקיר הספציפי הזה היא ההתקנה הכי פשוטה שיש. אומנם היא מביא איתה את הצורך במיומנות, אך היא לא תדרוש זמן רב. כל איש מקצוע שכבר יצא לו להתקין טלוויזיה בעבר, יצליח לבצע את המשימה בצורה הכי טובה שיש. תוך זמן קצר תמצאו את עצמכם כבר צופים בטלוויזיה.

 

התקנה על קיר גבס

קירות הגבס נכנסו לחיינו על מנת לקצר את תהליכי הבנייה השונים. כיום בתור יום אחד ניתן להקים קיר גבס בבית על מנת לתחום אזורים שונים. מכיוון שמדובר על דבר יעיל מאוד, לא מעט אנשים רוצים לבצע התקנת זרוע לטלויזיה על קירות שכאלה. זה אפשרי, אך חובה להיות מאוד זהירים כדי לא להרוס את הקיר. מוטב כי את המשימה יבצע איש מקצוע שיגיע עם כל הציוד הדרוש וכל הכלים המתאימים.

 

התקנה על קיר בטון

האפשרות האחרונה שעומדת לרשותכם תהיה להתקין טלוויזיה על קיר בטון. קירות בטון ידועים בעיקר כקירות של חדרי הממ"ד, חדרי הביטחון שנפוצים בישראל. אם תרצו להתקין טלוויזיה בחדר ממ"ד או על קיר בטון יהיה עליכם להגיע עם הכלים המתאימים. הרי לחדור את קיר הבטון ולהתקין עליו ברגים זוהי לא משימה כל כך קלה. אתם צריכים להיות מספיק מנוסים על מנת שתוכלו לבצע את המשימה כמו שצריך.