מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

ערכת מגשי פירות – הפינוק המושלם והטעים ביותר!

תוכן עניינים

הענקה משלוח מגשי פירות יכול להיות אופציה מצוינת לשוחרי הבריאות שמחפשים דרך יצירתית ובריאה יותר להעניק מתנות ייחודיות וטעימות. פירות מוצאים להם מקום של כבוד בכל אירוע. אין חתונה, בר מצווה או מסיבה משגעת שאין בה לפחות בסופה קינוח מגשי פירות עסיסיים וטריים מכל הצורות, הצבעים והמינים. תוכלו להעניק אותם כשי ומתנה לכל אירוע, תרחיש או סתם כשמתחשק לכם לפנק את האנשים החשובים בחייכם. 

משלוח מגש פירות זה אופציה מושלמת לחגוג יום הולדת, בתור משלוח מנות בין חברים ומשפחה ואפילו לאירועי חברה! 

 

מגש פירות כמתנה – כל הדברים שאתם צריכים לחשוב עליהם 

מגשי פירות יכולים להיות או בתור מתנה לאדם או בתור כיבוד המוצע באירועים מיוחדים. ניתן להזמין סושי פירות באר שבע, כזה שנראה ממש בדיוק כמו במסעדות אסיאתיות, רק שבמקום שיהיה רוטב סויה תוכלו לטבול במיץ פירות. סושי פירות זה טרנד יוקרתי ונחשב ביותר בקרב חוגים שונים, במיוחד במקומות עבודה וחגיגות מהדור החדש.

 

אילו פירות כדאי לכם לשים בתוך מגשי הפירות?

תוכלו לחשוב על כמעט כל סוג של פרי שנחשב לטעים ועסיסי במיוחד בעיני רבים. אפשר פשוט לבחור את פירות העונה הסטנדרטיים. למשל, בחורף להזמין פירות הדר – תפוזים, קלמנטינות, אשכוליות אדומות עם סוכר להמתקה, פומליות ועוד. לעומת זאת בקיץ אפשר לערוך פרוסות של אבטיחים ומלונים במעגל ולפזר מסביב ובתוך המעגל ענבים.

 

מה יהיה סוג הכלי בו תגישו את הפירות?

זה כמובן תלוי בכמה גורמים, למרות שאין כאן חוקים אחידים. בדרך כלל אם תגישו את הפירות לקבוצה גדולה של אנשים, נניח במסיבות ואירועי ציון רבי משתתפים, כנראה תעדיפו מגשים פשוטים ו/או חד פעמיים שלאחר מכן ייזרקו לפח. זאת בכדי לחסוך בהוצאות על ההזמנה של מספר רב של מגשי פירות. לעומת זאת, אם אתם מגישים את המתנה לאדם אחד ובמיוחד ליקרים ביותר לליבכם – בן או בת זוג, קרוב משפחה וכדומה – ייתכן מאוד ותעדיפו להשקיע יותר בסלסילה מהודרת, מסוגננת ובעלת עיצוב נהדר שיכולה לשמש אחר כך לשימושים שונים אצל מקבל המתנה.

 

הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה- 10% הנחה ברכישה באתר

למימוש הקופון הקלידו "10הנחה" בעגלת הקניות באתר הבית שלנו.