מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

שילוח בינלאומי – המתכון לרילוקיישן בראש שקט

תוכן עניינים

רילוקיישן הוא צעד משמעותי מאוד בחייו של אדם או בחייה של משפחה. כדי שהכל יעבוד לפי התוכנית, כדאי לשכור את שירותיה של חברת שילוח בינלאומי, שתאפשר לכם להתמקד במה שחשוב באמת – הפן הרגשי

א' מבת ים קיבל הצעה קוסמת במיוחד: רילוקיישן לארצות הברית במסגרת העבודה. כל הפרטים הטכניים היו סגורים – מקום העבודה שילם עבורו את עלויות המגורים, הוצאות מחייה, אפילו להוצאות החינוך של הילדים החברה דאגה. לכאורה, כל מה שנשאר זה לארוז את המזוודות, להגיד שלום למשפחה ולחברים ולעבור בהתרגשות לשלב הבא בחיים. ובכן, מה שנראה בתחילת הדרך כמו חלום מתוק, הסתבר לא' ולבני משפחתו כמהלך מורכב ומאתגר ברמה הפיזית, ברמה הנפשית וברמה הרגשית.

א' חשב שהוא מסוגל "לסגור את כל הפינות" בעצמו. אחרי הכל, הוא יוצא יחידה מובחרת, עבר הרבה דירות לאורך חייו ואפילו לפרק זמן קצר התגורר בחו"ל לפני שהפך אב לילדים. הוא בירר לגבי עלויות הובלה, קבע עם חברה שתתעסק בנושא. באחת הנסיעות המקדימות שלו לארצות הברית, הוא פנה לחברות הובלה מקומיות שיכולות לפרוק את המכולה ולהביא את הציוד אל הבית החדש והיה בטוח שבכך הסתכמו הדברים. מינימום הוצאות למשפחה, מקסימום אפשרות ליהנות מתחילת הדרך בחיים החדשים שלהם.

המציאות הוכיחה לא' שהנושא מורכב הרבה יותר ממה שחשב. חוסר התיאום בין חברת ההובלה בישראל לבין החברה שהייתה אמורה לפרוק ולהוביל את החפצים בארצות הברית גרם להוצאות גדולות, תסכול ותחושה של חוסר אונים. בנוסף, העיכובים הללו מנעו מהמשפחה להתחיל את החיים בארצות הברית ברוגע ובנינוחות והייתה מלווה בהרבה מתח, מריבות וחוסר שקט. ההתנהלות הזו מנעה מא' גם להתחיל את עבודתו במועד, גרמה לעיכובים בתהליכים שאמורים היו להתרחש ולזמן חפיפה ארוך מהמצופה.

הכל יכול היה להיות אחרת

יכול מאוד להיות שתהליך הקליטה של א' ובני משפחתו בארצות הברית היה פשוט הרבה יותר לו היו בוחרים בחברת שילוח בינלאומי שתבצע עבורם את כל התהליך. חברת שילוח בינלאומי בעלת ניסיון וידע עשיר ומגוון בכל נושא השילוח, מקצה לקצה. כלומר, מהרגע שבו מתחילה האריזה בישראל ועד הרגע שכל החפצים מגיעים ליעדם מעבר לים. חברות אלו מעסיקות אנשי מקצוע שמוודאים ששום דבר לא יפול בין הכסאות ושלא יהיו עלויות מיותרות לאורך הדרך.

בנוסף, חברות שילוח בינלאומי מעמידות לרשות הלקוחות מענה מיידי ויעיל וכן אפשרות לעקוב בכל רגע נתון אחר מיקומו של המשלוח. בדרך הזו אפשר לדעת בדיוק באיזה תאריך יגיעו החפצים, כמה זמן נדרש כדי לסדר אותם בבית החדש ולהביא את המשפחה כולה כאשר כל הפרטים הטכניים כבר טופלו. באופן הזה ניתן לרכז את תשומת הלב בקליטה הנפשית והרגשית של המשפחה כולה במיקום החדש ולאפשר לרילוקיישן להתחיל ברגל ימין. בהצלחה!