מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

קליניקות מומלצות להסרת שיער: מה שצריך לדעת

תוכן עניינים

 

נשים רבות מעדיפות היום טיפולי קליניקות מומלצות להסרת שיער על פני השיטות הישנות של גילוח או שעווה. פתרונות הסרת השיער לצמיתות יעילים ומניבים תוצאות מעולות. ברגע שמסיימים את כל סדרת הטיפולים לכל הסרת שיער בלייזר לגברים מחירים מעולים אפשר להנות מעור חלק ונקי, להימנע מהתעסקות עם כל מיני שיטות מציקות להסרת שיער כמו שעווה, קרמים לסוגיהם השונים, גילוח וכדומה. היום, הסרת שיער היא לא מה שהייתה פעם, היום ניתן תוך מספר טיפולים להסיר את השיער במגוון רחב של אזורים לצמיתות. ניתן להסיר שיער בגב, בחזה, בבטן, ברגליים, בידיים, במפשעות, בבתי השחי ואפילו בפנים. לפני שבוחרים מכון או קוסמטיקאית להסרת שיער, חשוב לבחון היטב את המכשיר שבו עושים שימוש באותו מקום, רמת המקצועיות של המקום, סטריליות, רישיון וכדומה. ניתן לקחת המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם.

הסרת שיער בלייזר היא שיטה ארוכת טווח של הסרת שיער, וברוב המקרים התוצאות נשארות קבועות, כשההליכים מתבצעים באמצעות לייזרים שמיועדים לכוון ולהרוס זקיקי שיער, כך ששום שיער חדש כבר אינו יכול לצמוח.

הסרת שיער בלייזר בשנת 2021 היא החברה החדשה שלכן. עם תוצאות לכל החיים שפותרות אתכן מגילוח ושעווה. שווה לבדוק כמה קליניקות מומלצות להסרת שיער.

איך עובד הליך הסרת שיער בלייזר?

מכשיר לייזר מכוון לזקיקי שיער מרובים בשבריר שנייה, ומאפשר הריסת זקיקי שיער לצמיתות כך שצמיחת השיער פוחתת ובסופו של דבר השיער אינו צומח שוב. מכשירי לייזר כוללים רכיבי קירור שמתוכננים במיוחד למצב בו כשהחום פוגע בעור, הוא מקבל התנגדות על ידי הקור, כשהמכשיר נע סביב העור.

המכשירים ששימשו בעבר לא הצליחו לטפל בהסרת שיער מעבר לקו הברך, כלומר לא ניתן היה לבצע הסרת שיער יסודית. אבל המכשירים החדשים של קליניקות מומלצות להסרת שיער מטפלים גם באזורים הרגישים יותר.

מפגשי טיפול בהתאמה אישית

מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר השוואת מחירים ממגוון מכונים כמו המרכז להסרת שיער בלייזר יש לגלח את האזור לפני הטיפול ולא להסיר שיער בשעווה בין מפגשי הטיפולים. ברוב המקרים מומלץ לעבור סדרה של שישה עד עשרה מפגשים, אבל כמות הטיפולים תלויה בסוג השיער שלכם ובשיטת הטיפול הנבחרת על ידי צוותים מקצועיים של קליניקות מומלצות להסרת שיער. עבור רוב המטופלים, חמישה מפגשים מספיקים.

מהם היתרונות של הסרת שיער בלייזר

כשזה מגיע להסרת שיער בלייזר, היתרונות הם פי עשרה בהשוואה לשיטות אחרות, במיוחד לאנשים שאינם מעוניינים להסיר שיער בקביעות. בשיטות העבודה של קליניקות מומלצות להסרת שיער, ההליכים פחות כואבים והתוצאות יעילות יותר לטווח הארוך, ונדרשת רק השקעה קטנה מזמנכם.

שיטות אחרות להסרת שיער כמו גילוח ושעווה בדרך כלל ישאירו אתכם עם צמיחת שיער ביום שאחרי או כעבור מספר שבועות, ויש צורך לבצע תחזוקה מתמדת. הסרת שיער בלייזר היא שיטה בטוחה ויעילה להשגת תוצאות מתמשכות.