מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

קסם האיפור: כיצד לבחור ולהניח איפור בהתאם לצורת הפנים שלך

תוכן עניינים

הדרך להשגת מראה פנים מאוזן ופרופורציונלי ללא רבב באמצעות איפור מתחילה בהבנת צורת הפנים הייחודית שלך. המבנה והמידות של הפנים שלך אמורים להנחות את מיקום הקונטור וההדגשות, את צורת הגבות, את הטפיחות האסטרטגיות של הסומק, האייליינר וצללית העיניים, ואת כל הכלים בארסנל האיפור שלך. אמנות האיפור אינה מתאימה לכולם; הטכניקות המוצלחות ביותר מותאמות אישית כדי להשלים את הזוויות, הנקודות הגבוהות והפרופורציות של בד הקנבס הייחודי של הפנים שלך. בין אם הפנים שלך עגולות, מרובעות, סגלגלות, מלבניות, בצורת יהלום או בצורת לב, ההנחיות במאמר זה ילמדו אותך כיצד להבליט את התכונות הטובות ביותר שלך. בעזרת טיפים לאיפור המתייחסים ספציפית לצורת הפנים, האיפור שלך יראה מהמם באופן טבעי. כוחו המהפכני של איפור אסטרטגי טמון בדיוק שלו.

 

פנים עגולות

עבור בעלות פנים עגולות ומלאות, המפתח הוא להשתמש באיפור כדי ליצור אשליה של אורך וזוויתיות. הצללה מתחת לעצמות הלחיים, לאורך קו הלסת וברקות תצר את הפנים באופן ויזואלי. השתמשי בפודרת ברונזר מאט או מייק אפ בגוון כהה בכמה גוונים מעורך כדי להצל. הדגישי את מרכז המצח, האף והסנטר כדי למשוך את העין אנכית. בחרי בגוני שפתון בהירים יותר במרכז השפתיים וכהים יותר בקצוות, מה שנותן אפקט מילוי. 

בעת מריחת סומק, יש למזג כלפי מעלה לכיוון הרקות ולא כלפי חוץ כדי להאריך את הלחיים. איפור העיניים צריך להשתרע מעט מעבר לפינות החיצוניות כדי שהעיניים יראו בצורת שקד. מלאי את הגבות החל מהקשת וסרקי את קצוות הזנב כלפי מעלה לקבלת אפקט הרמה. בסך הכל, מיקום אסטרטגי של הצללות והדגשות יכול לגרום לפנים עגולות להיראות סגלגלות יותר.

 

צורת פנים מרובעת

עבור צורות פנים מרובעות, המפתח הוא לרכך את הזוויות החדות של קו הלסת וליצור אשליה של מבנה פנים סגלגל יותר. ריכו את מאמצי הקונטור שלכם על הידוק רוחב קו הלסת שלכם באמצעות ברונזר מאט או אבקה ליצירת קונטור. טאטאו אותו קלות מתחת לקו הלסת לאורך קצוות הסנטר שלכם. הימנעו מכל קונטור על המצח שלכם, אחרת זה רק ידגיש את הריבועיות.

בעת מריחת סומק, התמקדו בתפוחי הלחיים ולא בחללים. בחרו סומק בגוון אלמוג, ורוד או אפרסק כדי לחמם את עור הפנים שלכם. איזנו את רוחב הלסת על ידי הדגשת העיניים והשפתיים שלכם. תנועת עין חתולית של אייליינר נוזלי עוזרת למשוך את תשומת הלב כלפי מעלה. השתמשו בצלליות מנצנצות על העפעפיים. מלאו את השפתיים לחלוטין בעזרת עיפרון ושפתון כדי לגרום להן להיראות מלאות יותר.

 

פנים סגלגלות

פנים סגלגלות בעלות פרופורציות מושלמות, עם הידוק עדין של קו הלסת. הסימטריה פירושה שיש לך המון אפשרויות בכל הנוגע למראה האיפור. הדגישי את תווי הפנים המאוזנים שלך באמצעות הדגשה אסטרטגית: מרחי היילייטר בזווית הפנימית של העיניים, גשר האף ועצמות הלחיים לזוהר מרהיב. למראה סומק, השתמשי במברשת גדולה וטשטשי צבע על תפוחי הלחיים כלפי מעלה לכיוון הרקות. נסי שפתות אומברה עם בטנה כהה יותר בקצוות החיצוניים וגוון בהיר יותר במרכז כדי ליצור ממד. התמקדי באיפור העיניים בקו הריסים ובפינות החיצוניות כדי להאריך את העיניים. הימנעי מלהניח סומק או ברונזר על הקצוות החיצוניים של הפנים מכיוון שזה עלול לגרום לפנים הסגלגלות להיראות עגולות. באופן כללי, שמרי על איפור רענן וקורן כדי לאפשר ליופי הטבעי שלך לזהור.

 

פנים בצורת מלבן

עבור פנים בצורת מלבן, המטרה היא להוסיף רוחב ולאזן. השתמשי בברונזר או בפודרה לעיצוב עצמות הלחיים וליצירת אשליה של רוחב במרכז הפנים. טשטשי את הקונטור מהרקות ועד לחללי עצמות הלחיים. מרחי סומק על תפוחי הלחיים כדי לגרום להם להיראות מלאים יותר. השתמשי במבהיר מעל עצמות הלחיים לאורך המצח והסנטר כדי להוסיף אור.

בעת מריחת צללית, בחרי צבעים שמרחיבים את העיניים כמו שמפניה, זהב, שנהב וחומים בהירים ולא בגוונים כהים. משכי את האייליינר מעט מעבר לפינות הפנימיות והחיצוניות של העיניים. שמרי על הגבות מלאות אך הימנעי מזווית תלולה מדי. עבור השפתיים, צאי מעט מקו השפה הטבעי כדי ליצור מלאות. שפתון ורוד חם או אלמוגי גם יעזור לגרום לשפתיים להיראות רחבות יותר ולאזן את הפנים התחתונות.

 

צורת פנים מעויינת

צורת פנים מעויינת מאופיינת בעצמות לחיים רחבות ומצח וסנטר צרים. בעת איפור מבנה פנים זה, המטרה היא למשוך את תשומת הלב כלפי חוץ לעיניים, ללחיים ולפה.

יש למרוח שכבה נדיבה של היילייטר על עצמות הלחיים העליונות כדי להדגיש את הבולטות שלהן. יש להשתמש בצללית בהירה ומנצנצת על העפעפיים ובזויות הפנימיות כדי לפתוח את העיניים. נגיעה של היילייטר על קשת קופידון מושכת את המוקד למרכז השפתיים.

בעת מילוי ועיצוב הגבות, יש להאריך מעט את קצה הזנב כדי לאזן את אזור הסנטר הצר. יש להצל על קו השיער, קו הלסת וצידי האף כדי לצמצם באופן ויזואלי את הנקודות הרחבות ביותר של עצמות הלחיים. לבסוף, יש למרוח סומק על תפוחי הלחיים ולטאטא את השפתיים בגוון שפתון ניטרלי או ורוד עירום כדי להשלים את הממדים המעוינים.

 

פנים בצורת לב

לאנשים עם פנים בצורת לב יש מצח ולחיים רחבות שמתחברות לסנטר מחודד. המפתח הוא להוסיף רוחב לחלק התחתון של הפנים. קונטור לאורך קו השיער וקו הלסת כדי לצמצם את רוחב המצח ולהאריך את הסנטר. מרחי סומק גבוה על עצמות הלחיים בצורת וי כדי להרחיב את העיניים ולהביא איזון. השתמשי בעיפרון שפתיים כהה במקצת מצבע השפתיים הטבעי שלך כדי להגדיר את השפתיים ולהפוך אותן למלאות יותר. בחרי צלליות מאט בגווני אדמה חמים על העפעפיים התחתונים כדי למשוך את תשומת הלב כלפי מטה. פנים בצורת לב נראות הכי טוב עם פוני סחוף הצידה כדי להסוות מצח רחב. שביל לא במרכז גם עוזר לאזן את הפרופורציות של הפנים.