מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

שעוני יוקרה במחיר מציאה

תוכן עניינים

שעונים הינם תכשיט אלגנטי ואטרקטיבי במיוחד גם בעידן בו אנו מסתובבים עם טלפון חכם ועליו השעה. מאז ומעולם גברים ונשים ענדו שעונים המסמלים סטטוס חברתי, יוקרה ושידור של ביטחון עצמי. שעונים ותכשיטים יוקרתיים במחירים טובים במיוחד תוכלו למצוא באתר עדן שעונים, הבית של השעונים והתכשיטים האיכותיים בישראל. כאן אפשר לרכוש תכשיט מדהים או שעון איכותי לגבר או אישה לכבוד יום הולדת, יום השנה לנישואין או לכבוד כל מאורע אחר.

מחפשים לקנות שעונים לגבר בזול? תכשיט מהמם ויוקרתי לבת הזוג? הכנסו לאתר והתרשמו מן הגלריה המדהימה שתוצג לעיניכם!

כמה דברים שחשוב לבחור בנוגע לשעון במתנה

אם אתם מתכוונים להפתיע את בן או בת הזוג שלכם עם מתנה של שעון, כדאי מאוד שתיקחו בחשבון כמה אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת. שעון הינה מתנה מופלאה, אך אם פרט אחד קטן בה לא מוצא חן בעיני מקבל המתנה, זה יכול מאוד להעיב על ההרגשה ולגרום לו או לה להימנע מלענוד אותם על היד. לכן, חשוב מאוד שתקלעו בול לטעמם של מקבלי השעון במתנה. להלן כמה דברים

הגודל של השעון

כמובן שהגודל של הרצועה קריטי לעניין הענידה על הזרוע. לא כל יום מודדים שעונים כמו שמודדים חולצות ובגדים בחנויות אופנה, זה משהו שקונים לעתים פחות תכופות מזה. לכן חשוב שתדעו היטב מה מידות היד של מקבל המתנה לפני שאתם רוכשים לו.

גם לגודל של גוף השעון עצמו, קרי, העיגול שעליו המחוגים והמספרים המסמנים את השעות, צריך להיות בגודל הנכון. הוא נמדד בקוטר שלו לפי סנטימטרים או מילימטרים. יש נשים שאוהבות את השעון שלהן קטן, ובדרך כלל גברים יאהבו שעונים עם קוטר הרבה יותר גדול, אך עדיין כל מקרה לגופו.

הציפוי של שעון היד

באתר עדן שעונים תוכלו למצוא שעונים עם ציפוי זהב, נחושת, כסף ומתכות אחרות. יש אנשים שמתחברים יותר ליוקרה של הזהב, ויש כאלה שיותר לרוגע והשלווה שצבע הכסף משרה. נסו לקלוע לטעמם בצורה חדה.

באתר אפשר למצוא שעונים עם ציפוי מתכתי של מוזהב, מתכת שחורה, כסוף, אפור כהה ובהיר, אדמוני ועוד.

הסגנון אומר את שלו

לסגנון יש חשיבות מכרעת. בדקו עם מקבל המתנה אם הוא או היא מעדיפים שעון אלגנטי או ספורטיבי, פשוט או יוקרתי, עם גימור ועיטורים מיוחדים או חלק ומינימליסטי מבחינת העיצוב. גם לגבי האופן בו מוצגים הספרות של השעות יש חשיבות מהותית. יהיו כאלו שיעדיפו ממש מספרים רגילים כיוון שזה יותר קריא ופשוט, אחרים יעדיפו ספרות רומיות ויש כאלה שילכו על האפשרות השלישית של פסים פשוטים לכל שעה.

אז אם אתם רוצים לראות מבחר של שעונים לגבר בזול, שעונים לאישה במחירים טובים או תכשיטים מדהימים במחירים שכל אחד יכול לעמוד בהם, הגעתם למקום הנכון!