מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מה חשוב לבדוק בביטוח נסיעות לחול?

תוכן עניינים

כל מי שסוגר נסיעה לחו"ל, חייב לסגור גם ביטוח נסיעות. הביטוח נועד על מנת לכסות הוצאות רפואיות שלא לקחתם אותם בחשבון. הרי אף אחד לא באמת יודע מה צופן העתיד ומה עלול לקרות. נסיעה קצרה לחו"ל יכולה גם היא להביא איתה בעיות רפואיות מכל סוג שהוא. אם אתם רוצים לטייל בשקט ולהתרכז אך ורק בטיול עצמו, ישנה חובה לסגור ביטוח נסיעות לחול. אל מה חובה לבדוק בכל ביטוח נסיעות שתסגרו? החלטנו להרים את הכפפה על מנת להסביר לכם בדיוק מה חובה לבחון בכל ביטוח. כך לא תמצאו את עצמכם יוצאים קירחים מכל כיוון אפשרי.

 

דמי השתתפות עצמית

אחד מהדברים הראשונים שיהיה עליכם לבדוק זה כמובן דמי ההשתתפות העצמית. לכל חברת ביטוח יש את המדיניות שלה כאשר זה נוגע להשתתפות העצמית של המבוטח. דמי ההשתתפות העצמית זה התשלום שאותו יהיה עליכם לשלם במקרה שבו תפעילו את הפוליסה. ככל שדמי ההשתתפות העצמית יהיו נמוכים, כך תוכלו להוזיל את התשלום שתוציאו מכיסכם. החדשות הטובות מבחינתם הן שלא מעט חברות ביטוח כבר מוכנות לקחת על עצמן גם את דמי ההשתתפות העצמית.

 

תוספות שונות בפוליסה

לא סתם אנשים רבים מבצעים השוואת מחירי ביטוח נסיעות. כל ביטוח מביא איתו תנאים שונים ותוספות שונות, וחובה עליכם להכיר אותן. הרי התוספות הן אלה שיכולות במידה מסוימת לעשות את ההבדל. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם לא מכירים את כל תנאי הביטוח. הביטוח אמור לכסות בין היתר גם כבודה ועוד כל מיני עניינים אחרים שיכולים להטריד אתכם במהלך הטיול. השאיפה שלכם צריכה להיות לטייל בראש שקט, גם אם זה לא בהכרח נוגע בצורה ישירה לעניינים בריאותיים.

 

כיצד מתבצע התשלום למרפאה

התחרות בכל מה שקשור לסגירת ביטוח נסיעות לחול נמצאת בשיאה. תוכלו למצוא הרבה מאוד חברות ביטוח, שכל אחת מהן תציע לכם את התנאים הכי טובים שיש. לעיתים אתם יכולים להסכים מיד להצעה הראשונה שאותה אתם תקבלו. אך תזכרו כי לעיתים ההצעה הראשונה היא לא בהכרח ההצעה הכי טובה שתוכלו לקבל. מוטב כי תבחנו כיצד מתבצע התשלום למרפאה בזמן פציעה מכל סוג שהוא. האינטרס שלכם יהיה שכל הפרוצדורה תתבצע דרך חברת הביטוח עצמה. שאתם תצטרכו לשלם אך ורק את דמי ההשתתפות העצמית. זה יקל עליכם מאוד את כל החששות והפחדים המתלווים לתהליך.