מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

ג׳לטו או גלידה – מה באמת ההבדל?

תוכן עניינים

הקיץ כבר כאן וזה הזמן שלכם להבין את ההבדל בין ג׳לטו לבין גלידה. בהתלבטות בין ג׳לטו או גלידה תוכלו לעשות רק בחירה אחת שתתאים לכם. אנו כאן כדי להציג בפניכם את ההבדלים האמיתיים בין האפשרויות הללו. לא מן הנמנע כי אחרי שתכירו את ההבדלים, הבחירה בין האפשרויות תהיה פשוטה. עד שאתם כבר אוכלים גלידה מוטב כי היא תהיה כזאת שתגרום לכם אושר אמיתי. הגלידה הרגילה לא בטוח תספק את הסחורה כמו ג׳לטו שהיא בעצם גלידה איטלקית. כל מי שכבר ביקר באיטליה יודע בדיוק על מה המאמר הבא הולך לדבר. אך אם לא יצא לכם לאכול גלידה איטלקית (ג׳לטו) באיטליה, תוכלו לאכול אותה ממש כאן בתל אביב.

 

תהליך הייצור של הגלידה

למרות שג׳לטו זה גלידה באיטלקית, תהליך הייצור של הגלידה הזאת שונה לגמרי. אולי זה מה שמקנה לה יתרון משמעותי על פני הגלידה המוכרת אותה אתם מכירים. כדי ליצור את הבסיס של הג׳לטו כפי שנהוג באיטליה משתמשים בפחות שמנת וביותר חלב. כתוצאה מכך הטעם של הגלידה משתנה וגם המרקם שלה הופך להיות אחר. מהסיבה הזאת אם יצא לכם לאכול גלידת ג׳לטו בוודאי הבחנתם בהבדלים. אי אפשר להיות ניטראליים כאשר עושים את הבחירה בין ג׳לטו או גלידה. ג׳לטו לרוב מיוצרת בגלידריה עצמה לעומת גלידות רגילות שמגיעות קפואות ממפעלים תעשייתיים. 

 

קרדיט תמונה: Be an frame- anna be

הבדל משמעותי בכמות השומן

בתדמית שלנו גלידה זה מוצר מלא שומן, כזה שלא נוכל להנות ממנו כל הזמן. בהתלבטות בין ג׳לטו או גלידה חובה לקחת בחשבון את העניין הזה. הרי כולם מבינים כי לגלידה איטלקית יכולים להיות יתרונות בכל מה שנוגע לדברים הללו. בעוד בגלידה רגילה יש בין 14 עד 25 אחוז שומן, בג׳לטו יש בין 4 עד 9 אחוז שומן. מדובר על הבדלים עצומים שהופכים את הגלידה האיטלקית לגלידה שהיא בריאה פי כמה. אין סיבה שתחששו לאכול גלידות, המאכל הזה יכול להיות בריא ונשנוש מעולה ביום קיץ חם. אחרי שתאכלו גלידה איטלקית אמיתית בגלידת נווה צדק תוכלו להמשיך בשגרת היום.

 

טעמים מיוחדים ומגוונים

הגלידה הרגילה מגיעה פחות או יותר עם אותם הטעמים ללא הבדלים מהותיים. מהסיבה הזאת בהמון גלידריות תמצאו את אותן הגלידות, בלי שיהיה באמת הבדל בניהן. גלידת ג׳לטו מביאה איתה בשורה אמיתית לכל חובבי הגלידה באשר הם. הגלידה עצמה מגיעה במגוון רחב של טעמים ובמגוון רחב של סגנונות. כל אחד יכול לבחור את הטעם המועדף עליו על פי השיקולים האישיים שלו. עד כמה המבחר עשיר ומגוון? בגלידת נווה צדק המתמחה בהכנת גלידה איטלקית תוכלו למצוא גלידת חלבון. כל אחד יכול למצוא את הטעם שלדעתו יהיה הכי מתאים עבורו. בואו להתרשם מהמבחר העשיר בעמוד האינסטגרם של גלידת נווה צדק.