מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

הפסדתם את הטיסה? לפחות לא תפסידו את הכסף

תוכן עניינים

נסיעות לחו"ל הן דבר מאוד מרגש, מעניין וייחודי. גם אם אנחנו רגילים לטוס מספר פעמים בשנה, בין אם זה מטעמי עבודה ובין אם זה מטעמים אחרים, אזי בדרך כלל נסיעות הן דבר מרגש, מיוחד, בוודאי אם אנחנו נוסעים בפעם הראשונה למקום חדש שלא היינו בו בעבר.

לצערנו, מאז הופעת הקורונה בחיינו, אנחנו חווים לא פעם מקרים של ביטולי נסיעות, בין אם זה בגלל שאנחנו בעצמנו נדבקנו בחיידק, ובין אם זה בגלל סגרים, ביטולי טיסות וסיבות רחבות יותר. כמובן שגם לפני זה, היו מקרים בהם נאלצנו להתמודד עם ביטולי טיסות, מסיבות אישיות או אחרות. כל ביטול כזה יוצר תחושה לא נעימה, עוגמת נפש ועלול לייצר אובדן כספי.

לשמחתנו, יש לנו אפשרות להתמודד עם האובדן הכספי של עלויות הטיסה. בעזרת ביטוח טיסה, אנחנו יכולים לקבל החזר כספי מסוים על הכרטיסים שנאלצנו לבטל. ברגע שאנחנו רוכשים את הפוליסה, אזי שאנחנו מבוטחים ואם הטיסה מתבטלת, הרי שיש לנו אפשרות לפנות אל חברת הביטוח ולממש את הפוליסה במטרה לקבל החזר כספי על פי התנאים שלה ותנאי הכיסוי שאותם רכשנו.

 

למה אנחנו צריכים ביטוח טיסה?

בעידן הקורונה, די ברור למה אנחנו צריכים לרכוש ביטוח טיסה. לצערנו אנחנו חיים בתקופה של אי וודאות, אשר משפיעה על כל מהלך החיים שלנו, בכל אספקט. אין לנו אפשרות לתכנן תוכניות ארוכות טווח ואם אנחנו מתכננים, הרי שנכון מצידנו "לבטח" את עצמנו מפני שינויים כאלה ואחרים. בפרט זה חשוב כשמדובר על תחום כמו טיסות לחו"ל.

אך גם בימים רגילים, לפני שהמגפה החלה ואחרי שהיא תסתיים, יש חשיבות עבור ביטוח טיסה. אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה לנו לפני הנסיעה והאם נוכל באמת לטוס. ייתכן מאוד שאנחנו, חס וחלילה, נחלה או נתמודד עם אירוע משפחתי שימנע מאיתנו לטוס. ייתכן מאוד שזה גם לא יהיה תלוי בנו, ואז נצטרך להתמודד עם הוצאות הנסיעה. על מנת שלא נעשה זאת לבד, ונקבל תמיכה של חברת ביטוח, יהיה נכון מצידנו לרכוש ביטוח טיסה. העלויות הן לא גבוהות, והן מספקות לנו מענה אופטימלי למקרה של ביטול.

 

כיצד רוכשים ביטוח טיסה בצורה נכונה

באופן טבעי, על מנת לרכוש ביטוח טיסה בצורה אופטימאלית, אנחנו צריכים ללמוד על הפוליסות, לבחון אותן ובסופו של דבר, להשוות ביניהן בשביל לרכוש את הפוליסה המועדפת עלינו.

על מנת לקבל מידע אמין ואיכותי על פוליסות ביטוח בכלל ובפרט בתחום הנסיעות, יש לפנות ל- Wobi. כאן נוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי על פוליסות ביטוח, לקבל מגוון הצעות מחיר, להשוות ביניהן, ובסופו של דבר להחליט איזו פוליסה לרכוש, בהתאם לתנאים, עלויות ולמה שרלוונטי עבורנו.