מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

ייבוש תת רצפתי מקצועי

תוכן עניינים

הבעיות שקשורות לאינסטלציה בבעיות נערמות אחת אחרי השנייה? מאוד יכול להיות כי המקור לבעיות נמצא מתחת לפני השטח. לא מעט אנשי מקצוע מתקנים את הבעיות הגלויות לעין, אך שוכחים לבחון מה קורה מתחת לרצפה. עליכם לזכור כי רוב הצנרת עוברת מתחת לרצפה, ולכן חובה לבדוק מה קורה מתחת לריצוף. ייבוש תת רצפתי מקצועי יהיה הפתרון לרוב הבעיות, בעיות שנדמה לכם שלא ייפתרו לעולם. הגיע הזמן שתעבירו את השליטה על המצב לידיים שלכם, ולא תגרמו למצב להחמיר מיום ליום.

 

מתי צריך לבצע ייבוש מתחת לריצוף?

הייבוש התת רצפתי אמור להתרחש במקרים שבהם הבעיות לא נפתרות. מרגישים כי אתם על סף ייאוש? מאוד יכול להיות כי זה השירות שאתם כל כך צריכים. עבודה קטנה שיכולה לפתור את כל הבעיות השונות שמטרידות אתכם. את הייבוש התת רצפתי לרוב נהוג לבצע לאחר הצפה או לאחר נזילה משמעותית. אחרי הצפות ואחרי נזילות ההשלכות יהיו גדולות יותר ממה שנדמה לכם למראית עין. על ידי ייבוש מתחת לרצפה תוכלו לדעת כי המצב כולו נמצא תחת שליטתכם.

 

למה שלא תנסו לעשות זאת לבד?

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי הם יכולים לייבש את הנזילות בעצמם. אך הייבוש התת רצפתי דורש לא מעט ידע ולא מעט ניסיון בתחום. נדגיש כי תצטרכו להשתמש בציוד מתקדם על מנת להגיע ישירות אל מקור הבעיה. ברגע שאתם מבצעים את הייבוש בעצמכם, קחו בחשבון כי הוא ככל הנראה לא יהיה מספק. ייבוש חול מתחת לריצוף חובה לבצע רק עם איש מקצוע שחי ונושם את התחום הזה.

 

כיצד מבצעים ייבוש מהסוג הזה?

המשימה הקשה באמת תהיה להגיע אל מקור הבעיה שנמצא מתחת לפני השטח. הריצוף לעיתים יהיה ריצוף מאוד עדין, כזה שחובה להתייחס אליו במלוא הרגישות. לשם ביצוע ייבוש מתחת לרצפה ישנו צורך לעשות חור קטן בריצוף, לרוב באזור נסתר מהעין. לאחר מכן עושים בדיקת לחות שמטרתה העיקרית להסביר עד כמה המצב חמור. לאחר מכן מחדירים מכשיר זעיר שמטרתו לשאוב את המים ולהחזיר את המצב לקדמותו.