מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

כמה זמן מראש כדאי להזמין ביטוח נסיעות לחו"ל?

תוכן עניינים

אתם מאלה שאוהבים לעשות הכל ברגע האחרון? זה יכול להיות מעולה כאשר אתם עומדים לסגור מלון לחופשה הקרובה. הרי המחירים של המלונות יכולים לרדת, אך זוהי לא תמיד תהיה הבחירה הנכונה. הספונטניות תהיה פחות אפקטיבית כאשר אנו מדברים על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הנסיעות אמור לשמור עליכם במקרה של הוצאות רפואיות לא צפויות במהלך הטיול הקרוב שלכם. הרי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מתי הוא יצטרך לקבל טיפול רפואי מסיבות שונות. אחת מהשאלות השכיחות ביותר היא באיזה שלב כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ישנו סיכוי סביר כי התשובה לשאלה הזאת הולכת להשאיר אתכם מופתעים.

 

סגרתם מאוחר? שילמתם ביוקר

בשונה ממלונות או אפילו מחברות תעופה שמורידות את המחירים, חברות הביטוח עושות ההפך. הרי לא מדובר כאן על תפוסה מסוימת שאותה חברת הביטוח תרצה למלא מסיבות מובנות. לפיכך חברות הביטוח יכולות רק לעלות את המחיר אם החלטתם לסגור אותו סמוך למועד הטיסה. יש חברות ביטוח שאפילו ינצלו את הסיטואציה על מנת לעלות את המחיר כי אתם עם הגב אל הקיר. מבחינת ביטוח פספורט קארד מחיר או כל ביטוח אחר, ישנה חשיבות לנסות לסגור את הביטוח מוקדם. כך תהיה לכם אפשרות לשלוט על המחיר עד כמה שרק אפשר. תהיה לכם אפשרות גם לבצע השוואת מחירים בין חברות השונות.

 

לא ניתן לסגור ביטוח לאחר שיוצאים מהארץ

עוד עניין חשוב מאוד שמוטב שתכירו הוא שלא ניתן לסגור ביטוח כאשר יוצאים מהארץ. יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה שהם יסגרו את הביטוח כאשר הם יזדקקו לו בחו"ל. כך הם לא ימצאו את עצמם מוציאים סכומי כסף מבלי שתהיה לכך הצדקה אמיתית. אך חברות הביטוח, לא מבטחות נוסעים שעזבו את הארץ. כלומר לא תהיה לכם אפשרות לסגור ביטוח החל מהרגע שבו עליתם על המטוס. לכן מוטב לכם לסגור את הביטוח מראש כך לא תמצאו את עצמכם שוכחים ממנו. הרי יש לכם כל כך הרבה משימות שונות לעשות, וישנו סיכוי סביר כי פשוט תשכחו.

 

תתפנו להתעסק עם כל הארגונים האחרים

למעט סגירת ביטוח דרך חברת passport card או כל חברה אחרת, יהיה עליכם לבצע עוד דברים נוספים. הרי טיול לחו"ל מביא איתו ברוב המקרים הכנות שונות שאמורות לאפשר לכם לטייל בראש שקט. יש כל כך הרבה דברים שאותם אתם צריכים לראות, ולכן חובה שתתכננו את הטיול לפרטי פרטים. ברגע שאתם סוגרים את הביטוח מראש יהיה לכם הרבה יותר פשוט להתעסק על כל שאר הדברים. כך לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הרצון לסגור את הביטוח מונע מכם לעשות ארגונים אחרים. תנסו לסגור את הביטוח הכי מוקדם שאתם יכולים, ומיד לאחר מכן יהיה לכם פנאי להתעסק עם משימות נוספות.