מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

לבחור עגילים בהתאם למבנה הפנים

תוכן עניינים

עגילים מהווים תכשיט פופולארי מאוד עבור נשים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי עגילים שונים ואין ספק שחשוב מאוד שכל אישה תתאים עבורה את העגילים הרלוונטיות לה בהתאם לסגנון האישי שלה, בהתאם לאופי שלה, בהתאם למראה שלה ובהתאם למבנה הפנים שלה. כמובן שחשוב מאוד לבחור ראשית כל עגילים מתאימות מבחינת חומר הגלם שממנו הם עשויים. בעוד שעגילי זהב אינם מתאימים לכל אישה מבחינה תקציבית, עגילים בציפוי זהב מגיעים כיום במגוון סוגים ועונים על הצורך של כל אישה בתכשיט יוקרתי ויפה במחיר נוח ומשתלם. אז איך תבחרי עגילים בציפוי זהב בצורה הטובה ביותר? כל זאת ועוד, במאמר הבא.

 

כיצד תבחרי עגילים בציפוי זהב?

חשוב מאוד שתביני כי עגילים, יותר מכל תכשיט אחר, חשוב מאוד לבחור לא רק בהתאם ליופי של העגיל כי אם גם על פי מבנה הפנים שלך. המטרה של העגילים היא להחמיא למבנה הפנים שלך ולהבליט את היופי שלך. עגילים מושכים תשומת לב לפנים והם יכולים לסייע באיזון מבנה הפנים.

ישנם 6 סוגים של מבני פנים וכל אישה צריכה להבין איזה מבנה פנים יש לה ובהתאם לכך, איזה עגילים הכי יחמיאו למבנה הפנים שלה:

אם יש לך פנים עגולות ואת מעוניינת לרכוש עגילים בציפוי זהב, כדאי שתרכשי דווקא עגילים ארוכים וצרים אשר יצרו אשליה של מבנה ארוך יותר. כדאי גם לבחור עגילים בזוויות מיוחדות אשר ישברו את המראה העגול של הפנים. רצוי להימנע מחישוקים ומעגילים צמודים לאוזן שכן, הם מעגלים את הפנים.

אם יש לך פנים אובליות, כדאי מאוד שתדעי כי מדובר על מבנה הפנים האידיאלי שכל סוגי העגילים יכולות להתאים לו.

אם יש לך פנים במבנה של משולש הפוך או לב שבהן המצח רחב והלסת מחודדת וצרה, בכדי ליצור איזון עדיף לרכוש עגילים בצורה אובלית, מרובעת או עגולות. כמו כן, כדאי לרכוש עגילים עבים באורך בינוני. מדובר על סגנון שיאזן את החלק העליון והתחתון של הפנים ויעניק מראה סימטרי ומחמיא לפנים.

אם יש לך פנים מרובעות, רצוי שתרככי את הזוויות החדות בלסת שלך ועל כן, כדאי לך מאוד לבחור בעגילי חישוק או עגילים שיהיו קצרים יותר מקו הלסת.

אם יש לך פנים מלבניות הרי שהן ארוכות יותר מאשר רחבות ועל כן, בכדי לאזן את הפנים ולהוסיף להן רוחב, כגאי מאוד לבחור בעגילי חישוק בינוניים או גדולים.

אם יש לך פנים בצורת יהלום שבהם המצח והלסת צרים, כדאי מאוד שתמנעי מלרכוש עגילים רחבים או עגילי כפתור ותרכשי דווקא עגילים ארוכות ומלאי תנועה.

הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר הוא לבחור במקום הטוב ביותר, שבו מוצעים מגוון רחב של עגילים בציפוי זהב בסגנונות שונים ובדגמים שונים וזאת בכדי שתהיה לך אפשרות לבחור את העגילים שיחמיאו לך ביותר. עדיא תכשיטים מציעה לך מגוון רחב של עגילים בציפוי זהב, איכותיים, מעוצבים ויפים.