מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

למה הנהלת חשבונות באינטרנט זו הבחירה המועדפת?

תוכן עניינים

הנהלת חשבונות נחוצה לכל עסק, כך היה לפני ארבעים שנה, כך היה לפני עשר שנים וכך כיום. ובכל זאת, התחום הזה מאוד התפתח והשתדרג.

אם תישאלו מנהלי חשבונות או רואי חשבון באילו תוכנות השתמשו פעם לצורך ניהול חשבונות הם יוכלו לספר על חשבשבת, חישובית וכדומה. אבל עם כל הכבוד לתוכנות הללו, כיום ישנה בחירה מועדפת, בפרט כאשר מדובר על עסקים קטנים, פרילנסרים, עסקים בינוניים ועצמאים. הבחירה המועדפת נקראת הנהלת חשבונות באינטרנט. נסביר מדוע זוהי ההעדפה מבחינה עסקית, צרכנית וגם – סביבתית.

הנהלת חשבונות זולה יותר

הסיבה הראשונה ויש אומרים הטובה ביותר לכך שמדובר בבחירה מועדפת היא הסיבה הכלכלית. ללא צל של ספק, הנהלת חשבונות באינטרנט היא הרבה יותר זולה והרבה יותר משתלמת מכל חלופה אחרת. הרעיון הוא שלא צריך לקנות אף תוכנה עסקית יקרה, משום סוג שהוא. לא צריך להשקיע ברכישת מנוי או קניית שדרוגים תקופתיים כאלה או אחרים. לעומת בתי התוכנה הוותיקים שגבו עבור תוכנות ניהול חשבונות כסף רב, כעת אין שום סיבה לשלם יותר.

כל כך פשוט, שלא צריך מנהל חשבונות

מעבר לעובדה שמדובר בשירות זמין וזול במיוחד, הנהלת חשבונות באינטרנט היא גם הדבר הפשוט ביותר שתוכלו למצוא, לצורך ניהול החשבונות לעסק. התוכנות הללו תוכננו לא רק על מנת שיוכלו לעבוד אונליין ברציפות אלא כך שכל אחד, ללא שום הכשרה קודמת, יוכל להשתמש בהן. אתם (או אתן) לא צריכים הכשרה של מנהלי חשבונות ולא צריכים מנהלי חשבונות צמודים. מעתה, אפילו בעל העסק עצמו או אחד העובדים יוכל לתפעל את כל הנדרש, בדיוק באותה הקלות שבה משתמשים בתוכנת וורד או בכל פלטפורמה לכתיבת בלוגים לציבור הרחב. זה פשוט – וטוב שזה פשוט. וכשלא צריך מנהל חשבונות צמוד, גם נוח ועוד יותר חסכוני.

כל המסמכים אונליין

בניהול חשבונות באינטרנט, אפשר להפיק את שלל המסמכים העסקיים אונליין, וזה יותר טוב אפילו מכפי שזה נשמע. קודם כל, הכל נשמר בענן, לא צריך להדפיס, לתייק, למלא את המשרד או את הבית בניירת משרדית. חשוב לא פחות, אפשר לשלוח את כל המסמכים ישירות דרך התוכנה, במייל או בהודעה סלולרית. הנהלת חשבונות באינטרנט מאפשרת לשלוח ללקוחות או לספקים חשבונית או קבלה, תעודת משלוח, הזמנות וכל פירוט אחר שצריך.

חוסכים זמן ובלי בלגן

הנהלת חשבונות אונליין מאפשרת להתחבר לתוכנה מכל מחשב, מכל מכשיר נייד שפועל ברשת. זאת אומרת שאפשר להתנהל בגמישות, מכל מקום ותוך חיסכון בזמן. אתם יושבים בבית קפה ונזכרתם שאתם צריכים לשלוח הצעת מחיר ללקוח? אתם פותחים את הטלפון, מזינים סיסמא, נכנסים לחשבון שלכם ושולחים הצעת מחיר. וחוץ מזה, השימוש בתוכנה אונליין הופך את כל המשרד שלכם למסודר יותר. ככה זה, כאשר כל המסמכים העסקיים שמורים ומתוייקים בתוך התוכנה בענן.

הנהלת חשבונות בראש ירוק לטובת הסביבה

תוצר לוואי של כל עסק היה בעבר הרבה מאוד ניירת. כל יום מוציאים קבלות נייר, רושמים הצעות מחיר מודפסות וכדומה. אבל בעזרת מערכת ידידותית שפועלת אונליין, לא צריך לקנות כמעט דפי מדפסת ולא צריך להפיק הרים של ניירות. כאשר את הכל שולחים במייל לא מבזבזים נייר, זאת אומרת שאתם עוזרים למניעת כריתת יערות וזיהום אוויר. לא צריך נייר ממוחזר לא צריך דיו ידידותי לסביבה. פשוט – כבר לא תצטרכו את כל אלה. בעזרת מכשיר סלולרי או מחשב, תשלחו מסמכים דיגיטליים וגם החתימה נעשית דיגיטלית.