מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

מגרסה – דברים שחשוב לדעת לפני שרוכשים מגרסה

תוכן עניינים

אחד המכשירים החשובים ביותר בכל משרד, בוודאי אם מדובר במשרדים ציבוריים אך לא רק שם, היא מגרסה. מדובר על מכשיר שנועד לגרוס מסמכים וניירת על מנת שלא יהיה ניתן לעקוב אחריהם, לא יהיה ניתן להשתמש בהם, אי אפשר יהיה לקרוא מה מופיע עליהם. מגרסה גם משמשת אותנו בשביל שלא נצטרך לשמור ולאחסן כל מסמך או לזרוק אותם לפח כמו שהם.

השימוש במגרסה הוא מאוד פופולארי במשרדים מסוגים שונים, בפרט במשרדים ממשלתיים, ולו מהסיבה הפשוטה שהמכשיר חיוני לעבודתו של המשרד בצורה תקינה וכן בשביל לאפשר לנו להגן על דרכי העבודה שלנו. בהיעדר מגרסות, מאוד ייתכן שאנשים שונים יוכלו למצוא את המסמכים שיצרנו במשרד ואינם עוד בשימוש, וידעו למצוא שם פריטי מידע שאנחנו לא מעוניינים שיתגלו. בין היתר, מגרסה אמורה לעזור למנוע זאת.

היום אנחנו יכולים למצוא קטלוגים נרחבים של מגרסות שיכולות לשמש אותנו לצרכים שונים, על פי אפיונים כאלה ואחרים. ישנן הרבה מאוד חברות שמייצרות מוצרי משרד אשר מתמחות גם בייצור מגרסות בגדלים ובמהירויות שונות.

מה צריך לבדוק לפני שרוכשים מגרסה?

בטרם אנחנו ניגשים לרכוש מגרסה למשרד (או לבית), עלינו לבדוק מספר פרטים בשביל שנוכל לבחור את המגרסה הרלוונטית עבורנו. מאחר וישנם סוגים שונים של מגרסות, יהיה נכון מצידנו לא למהר ולקנות את המוצר הראשון שאנחנו רואים, אלא לבדוק היטב מה אנחנו צריכים, מה התנאים שעומדים לרשותנו וכאמור, איזו מה המאפיינים של המכשיר.

בראש ובראשונה אנחנו צריכים לבדוק את הגודל של המגרסה, בין אם זה מבחינת המכשיר עצמו ובין אם זה מבחינת הפח שאמור לקלוט את פיסות הנייר אחרי הגריסה. ככל שהפח יותר גדול, כך אפשר לגרוס כמות גדולה יותר של נייר בטרם נצטרך לרוקן אותו. זה יכול לחסוך לנו זמן. לגבי המכשיר, יש יתרון בכך שהוא לא יהיה גדול, כך הוא לא יתפוס שטח נרחב בחלל.

דבר נוסף שאנחנו חייבים לבדוק זו מהירות הגריסה והיכולת שלנו לגרוס מספר מסמכים ביחד. אין טעם להשתמש במגרסה שגורסת לאט והופכת את התהליך למסורבל. כמו כן, זה לא יהיה נכון מצידנו להשתמש במכשיר שלא יכול לגרוס מספר ניירות במקביל. עלינו לחשוב מה יקרה אם נרצה לגרוס עשרה או עשרים דפים, וכמה זמן זה ייקח לנו אם נצטרך לגרוס כל אחד ממנו בנפרד.

דבר אחרון שחשוב לבדוק הוא, כיצד המכשיר בנוי. האם אפשר להזיז אותו בקלות ממקום למקום, כמה שטח הוא צריך, אילו פונקציות יש בו, איך חווית השימוש בו.

בסופו של דבר, עלינו לזכור שהמגרסה אמורה לשמש אותנו במשך תקופת זמן ארוכה ולכן יהיה נכון אם אנחנו נבחר מכשיר שאכן נוכל להשתמש בו מבלי שנצטרך להחליף אותו במכשיר אחר תוך זמן קצר.