מגזין בידור ופנאי

כל הנושאי הבידור והפנאי החמים ביותר בארץ ובעולם

ממה נובעת רטיבות בקיר פנימי?

תוכן עניינים

על מנת שתהיה אפשרות לטפל ברטיבות כמו שצריך ישנו צורך להבין מה גורם לה. ברגע שאתם תבינו מה גורם לרטיבות להופיע, תוכלו להתמודד איתה כמו שצריך. מי שלא ידע מה גורם לרטיבות, ימצא את עצמו מנחש ניחושים מושכלים לא תמיד יספקו את הסחורה. אז רגע לפני שאתם מתחילים לנחש, החלטנו לעשות לכם מעט סדר. אחרי קריאת המאמר תוכלו להבין בצורה הכי ברורה שיש מה גורם לרטיבות בקירות הבית. לאחר מכן האפשרות של איתור רטיבות בקיר תהפוך להיות לפשוטה פי כמה.

 

פיצוץ בצנרת הבית

אחת מהסיבות השכיחות ביותר להיווצרות רטיבות באחד מהקירות הפנימיים בבית היא פיצוץ. פיצוץ בצנרת עלול להתרחש בכל רגע, וכתוצאה מכך הרטיבות מופיעה. אתם תבחינו בפיצוץ רק כאשר יתחילו להופיע סימני רטיבות על הקיר. ברוב המקרים לא יהיו סימנים שונים שאמורים לתפוס לכם את תשומת הלב. לכן אנו מציעים לכם לבחון את הקירות של הבית ביתר שאת על מנת לתפוס את הפיצוץ בזמן.

 

חדירת מים מבחוץ

 

אפשרות נוספת שאמורה להטריד אתכם היא אפשרות של חדירת מים מבחוץ. לעיתים רטיבות בקיר פנימי יגלה כי הרטיבות הגיעה דווקא מבחוץ. כאשר האיטום של הדירה לא יהיה מיטבי, תוכלו למצוא את עצמכם בבעיה רצינית. בכל פעם שיהיה מעט גשום בחוץ, הדירה כולה תתמלא בסימני רטיבות. במקרה כזה הפתרון הטוב ביותר שיעמוד לרשותכם יהיה לאטום את הדירה כמו שצריך. כמובן שאיטום הדירה אמור להתבצע רק אחרי שאתם התמודדתם עם הרטיבות עצמה. אין סיבה שתאטמו את הדירה אם לא התמודדתם עם הרטיבות.

 

נזילה אצל השכן

אם כל הסיבות לא הספיקו לכם, ישנה עוד סיבה אחת שעלולה להביא לרטיבות בקירות הבית. נזילה אצל השכן יכולה בין היתר להוביל לכך שאת סימני הרטיבות תראו אצלכם. הרי חלק לא קטן מהצנרת של השכן עוברת בתקרה או בקירות של הבית שלכם. כמובן שבמקרה כזה תצטרכו לפנות אל השכן על מנת שיתקן את המצב. אחרי שהוא יתקן את הנזילה שמתרחשת אצלו בדירה, תוכלו להתפנות לתקן את הרטיבות.